آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته18 دخترکم

1393/6/23 21:58
نویسنده : مامان جون
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل مامان

خوبی عزیزکم؟ فدای دخترکم بشم، عزیزکم الان تو هفته 18 هستی و دو سه روزی هست وارد ماه 5 شدی گل من، فقط 5 ماه مونده تا دیدن روی ماهت به مامان قول بده محکم به دلم بچسبی و خوب خوب رشد کنی و به وقتش بیای بغلمون

عزیزکم انتخاب اسم خیلی سخته مخصوصا اینکه شما گل دخملی، امیدوارم یه اسم خوب برای عزیز دلم پیدا کنم

خیلی خیلی دوستت دارم عاشقتم عزیزک

ان شالله همه دوستان منتظر این روزهای قشنگو ببیننآرام

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان
24 شهریور 93 11:16
سلام به مامانی و گل دخترش.الهی تا آخرش همینجوری با خبرای خوش بیای پیشمون. واقعا انتخاب اسم دشواره.خدایا این لچظه ها رو قسمت همه منتظرا کن آمین
مامان جون
پاسخ
سلام مامان و پسرش ان شالله شما هم همیشه سلامت باشید عزیزم
گل خوشبو
25 شهریور 93 17:18
سلام مامانی چطوری؟دخملت خوبه؟ ایشالا که هردوتون خوب وخوش باشین من رمزتویادم رفته میشه بهم بدی
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم خوبیم فکر کردم برای همیشه رفتی برات میذارم
مامان کیانا و صدرا
26 شهریور 93 21:38
سلام عزیزم.گلم نی نی خواهرم دنیا اومده درگیرم.خوشحالم که حالتون خوبهممنونم از احوالپرسیت.شبت خوش
مامان جون
پاسخ
سلام تولد نی نی جونی مبارک خدارو شکر که خوبید عزیزم
مامان کیانا و صدرا
30 شهریور 93 0:00
سلام عزیزم و شبتون خوش
مامان جون
پاسخ
سللللللللااااامممممم
مامان محیا
1 مهر 93 15:46
سلام گلم.....خوبی؟؟؟ناز دخملی چطوره؟؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام خوبیم شکر خدامحیا نانازو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد