آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

6557

آخرین روز از هفته 19

1393/7/2 11:27
نویسنده : مامان جون
144 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوب و مهربان چگونه شکرت رو بجا بیارم......

من بنده لایقی نبودم و نیستم اما تو همیشه دستمو گرفتی، و همراه همیشه من بودی و هستی، بهترین و زیباترین نعمتتو تو دلم قرار دادی و منو روز بروز شاهد معجزه خودت قرار دادی....معجزه ایی که روز بروز بزرگتر می شه و این روزها بزرگ شدنش قابل حسه.. انگار داره باورم میشه تو دلم خبرهایی هست،خدایا زبانم قاصره از شکرت از من بگذر اگر خوب شکرت رو بجا نیاوردم.....

خدایا این نعمت زیبا رو به همه منتظرها بببخش......آمین

خدایاازت میخواهم فرزند تو دلیم صحیح و سلامت باشه و ادامه راه رو هم بسلامتی طی کنیم......

پ.ن: امروز عصر قرار ملاقات من و نی نی هست امیدوارم همه چی خوب پیش رفته باشه و عزیز دلم حسابی بزرگ شده باشه....توکل برخدا

پسندها (1)

نظرات (6)

زهرا
2 مهر 93 16:49
سلام عزیزم.....خداروشکر به نیمه راه رسیدی!! انشاالله بقیه اش هم بسلامتی طی بشه و خانوم کوچولو رو بغل کنی......
مامان جون
پاسخ
مرسی زهرا جونی
مامان کیانا و صدرا
2 مهر 93 17:40
سلام.به سلامتی ایشا....
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان نازی
3 مهر 93 2:36
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سر بزنی نی نی من 21 هفته تو دلمه!! تقریبا با نی نی شما هم سنه http://kochooloyma.niniweblog.com
مامان و بابایی
4 مهر 93 1:06
وای عزیزم باورم نمیشه که این همه مدت با هم بودی نی نی من دنیا امد همه مون مامان شدیم یک عده حامله بقی هم زایمان کردن یک سال از بودنم تو سایت میگذره خوشحالم که با همه شما ها دوست شدم ایشا.. بقی راه رو هم به سلامتی بگذرونی
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیز خدارو شکر که دوستان خوبی تو این فضا دارمآق پسرتو ببوس
زهرا
5 مهر 93 11:48
سلام عزیزم......خوبی؟دخملی نازمونو دیدی؟سلام مارو بهش رسوندی؟؟؟؟گفتی بیشتر از مامانش ما منتظر اومدنشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[نیشخند
مامان جون
پاسخ
قربونتون مهربون آره ناز دخترو دیدم ولی وقت نکردم بیام حالا میام آپ می کنم
سوری
5 مهر 93 13:44
سلام ریحانه جون مدرسه ام میری؟
مامان جون
پاسخ
سلام یادش بخیر نه عزیزم دانشگامو هم تموم کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد