آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هدیه خدا

6557

تولد دختر عجولم

1393/10/30 11:16
نویسنده : مامان جون
466 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر

دختر قشنگ مامان 27 دی دنیا اومد حال دوتامون خوبه دیروز مرخص شدیم تا الان که مشکلی نداره دعا کنید دختر خوبی باشه و سلامت باشه

وب جدید دخترم رو تو پست بعدی میزارم

حالم بهتر شه میام و براتون عکس هم میذارم اما تو وب جدیدم

پسندها (3)

نظرات (12)

مامان کیانا و صدرا
30 دی 93 17:55
وای خدا جونم!!!واقعا؟؟؟ای فسقلی عجول ناز.فدات شم منریحان جونم خوبین هر دو؟؟؟سزارین شدین؟کیسه آب پاره شد؟؟وای نمیدونی الان چجوریم؟؟؟تولدت مبارک عزیزم
مامان جون
پاسخ
مرسی خوبیم آره کیسه پاره شد سز شدم حالا سر فرصت میام
مامان مهربون
1 بهمن 93 9:09
به سلامتی
َشقایق افشار
3 بهمن 93 17:24
daram az khoshi grye mikonam.mobarake azizam.tanbal banoye man ke hanuz rezayat nadade.
مامان جون
پاسخ
ممنون گلم ان شالله گل پسرت به وقتش دنیا بیاد نه مثل دخترک من
shaqayeq afshar
4 بهمن 93 7:37
azizam ramztoono nadaram.
مامان جون
پاسخ
برات میذارم
مامان روشا
4 بهمن 93 13:08
سلام عزیزم من تازه باوبت آشناشدم قدم نورسیده مبارک انشااله سالم وسلامت زیرسایه مامان باباش بزرگ شه ولی حیف عکساشو نمیتونم ببینم مثل اینکه همشو رمز دار کردی
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
فرزند صالح
4 بهمن 93 14:51
سلام عزیزم به سلامتی خیلی تبریک میگم خدا حفظش کنه
مامان جون
پاسخ
ممنون خانمی
مامانی
5 بهمن 93 13:54
سلام امان ریحان هدیه خدا مبارکت باشه انشالله خیلی خوشحال شدم اسم دختر گلت رو چی گذاشتی ؟اگه ممکنه رمز تون رئو هم بگذارید ممنون میشم
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم یسنا خانم رمزو هم برات میذارم
سوری
6 بهمن 93 8:41
سلام مامان ریحان وای مبارک باشه عزیزم...به نظر میاد حالتم خوبه خداروشکر. عزیزم منم رمز ندارم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا خوبیم چشم برات میذارم
ترنم
2 اسفند 93 16:06
سلام خانومی قدم نورسیده مبارک راستش از چند وقت پیش با وبت آشنا شدم و میومدم و پستات رو میخوندم اما چون نی نی وبلاگ نداشتم نظر نمیذاشتم اما شکر خدا منم نی نی وبلاگی شدم خوشحال میشم به ماهم سر بزنی
مامان جون
پاسخ
سلام مبارک باشه چشم میام وبت
مامانی
5 اسفند 93 13:58
سلام مامان ریحان شما و نی نی خوب هستین من منتظر رمز و آدرس وب جدید هستم خیلی دوست دارم نی نی رو ببینم ممنون
ترنم
10 اسفند 93 17:25
سلام عزیزم خوشحال میشم به منم رمز بدی
بــــــــــــاران
3 فروردین 94 1:30
سلام,بی معرفت سال نوتون مبارک آدرس وب جدیدت رو ندادی,قدمش پرخیر وبرکت عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم سال نوشمام مبارک مگه رمزو نداریبرات میذارم امیرعباسمون رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد