آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

دختر قشنگ ما

1393/6/20 12:22
نویسنده : مامان جون
727 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی عزیز تو دلیم یه فرشته ناز هست، دخمل هست،

دوستان عزیز و همیشه همراهم بالاخره دیروز فهمیدم هدیه خدا بهم چه جنسی هست، دیروز رفتم پیش دکتر جدیدم برا تشکیل پرونده خدا رو شکر همه چی خوب بود و برای بار سوم صدای قلب عزیزمو شنیدم که زیبا ترین آهنگ دنیاست  برام بعدشم سونو که خدا رو شکر دختر کوچولوم حالش خوب خوب بود..... من هم دختر دوست داشتم هم پسر هردوشون هدیه خدان و شیرین اما همسری عاشق دختر بود، مامان و مامان بزرگا هم تشخیص پسر داده بودن و ما واقعا شوکه شدیم و خوشحال ...یه دخمل ناز از جنس خودم ....خیلی خوشحالم

از خدا میخوام تک تک این لحظات رو نصیب دوستان منتظرم کنه ....

راستی بعد فهمیدن جنسیت تو دلیم براش اولین لباسو خریدم که تو پست بعدی عکسشو میذارم،البته بنا به دلایلی رمز دارعینک

 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان آینده
20 شهریور 93 12:56
خدا رو شکر عزیزم خیلی خوشحال شدم برات امیدوارم همیشه لبات خندون و پر انرژی باشی مواظب خودت و دختر گلیمون باش
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله قسمت خودت
مامان کیانا و صدرا
20 شهریور 93 15:06
وای خواهر به دلم افتاده بود که دخملی داریایشا...صحیح و سلامت دنیا بیاد و بپره تو بغلتخیلی خوشحالم برات مبارکه دوست جونیم
مامان جون
پاسخ
مرسی دوست جونیم
مامان کیانا و صدرا
20 شهریور 93 15:07
عزیزم کدوم رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون اول اوله؟یادم رفته خو....
مامان جون
پاسخ
برات میذارم عزیزم
♥ مامان مهیلا ♥
20 شهریور 93 15:46
مبالکه یه دوست دیگه به دخترم اضافه شدهوراااااااااا راستی رمز میدی؟؟؟؟؟
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم چشم برات میذارم
مامان
20 شهریور 93 19:20
وای ریحان جونم.مبارکت باشه این دخملی ناناز.خدا بهت ببخشش نازگلی رو ای جوووووووووووووووووووونم عجب دخمل شیطونی داری هممونو به شک انداخته بودا حتی مامان بزرگاشو خیلی مبارکه گلم
مامان جون
پاسخ
آره دخترم حسابی پر تحرکهممنون عزیزم
بــــــــــــاران
22 شهریور 93 10:11
رمز نمیدی کلا؟مبارکککککککککککککه الهی تنی سالم داشته باشه و صالح بشه
مامان جون
پاسخ
برات میذارم باران جون ممنون الهی امیر عباس هم سلامت باشه
زهرا
22 شهریور 93 13:31
عزیزمممممم مبارک باشه ریحان جون انشاالله خدا دخترتو حفظ کنه من که حسابی به دخملم وابسته شدم دیگه کم کم آماده لگدهای فوتبالیش باش اینم برای دختر نازت
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم عاشق لگد زدناشم خدا دخترتو حفظ کنه
arezoo
22 شهریور 93 14:02
خیلی خیلی مبارک باشه خدا خیلی دوست داشته بهت دختر داده دختر زندگی سازه
مامان جون
پاسخ
مرسی آرزو جون، دلسا رو ببوس
زهرا
23 شهریور 93 16:22
ای جونم...........یه دختره دیگه..خدا حفظش کنه ایشالا بسلامتی دنیا بیاد......دیدی سونوگرافیم اشتباه نکرد؟؟؟ وای خیلی خوشحال شدم.......راستی من رمز ندارم اینام واسه مامان و دخملی
مامان جون
پاسخ
آره درست حدس زدی عزیزمخوب رمزو هم پیدا کردیمرسی مامان محیای عزیز
مامان راضیه
31 شهریور 93 1:25
تبریک میگم عزیزم راستی من رمزندارم
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم ان شالله قسمت خودت بشه چشم برات میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد