آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 17 نفسم

1393/6/17 10:35
نویسنده : مامان جون
157 بازدید
اشتراک گذاری

نانازی خودم چطوره؟ قربونت برم عزیزم، فدای پریدنات بشم که چند روزه حسشون می کنم، یه چیزی شبیه نبض، مخصوصا وقتی مامان میخواد بخوابه کوشولویی شروع به بازی میکنه ، فدای سرت گلم هرچی دوست داری تو دلم بازی کن،عزیزکم دو سه روزی هست سرما خوردم، ببخشید که اذیتت کردم اما خدا رو شکر الان بهترم، دیگه قول میدم مراقب دوتامون باشم نفس تو دلی من....نمیدونی روز به روز چقدر برام عزیز و خواستنی میشی، راستی مامان جون دکترمون رو میخوام عوض کنم و چه کار سختی هست یه دکتر خوب پیدا کردن! هر کسی از دکی خودش تعریف میکنه و موندم چیکار کنم، دوست دارم زیر نظر یه دکتر خوب باشیم که پشیمونی برام نیاره، الان خودتو گوله کردی گل مامان دوستت دارم....توکل برخدا ان شالله بتونم یه دکتر خوب برا قند عسلم پیدا کنم

عزیزک مامان الان تو هفته 17 هستی و تا چند روز دیگه میریم تو ماه 5، این 4 ماه خدارو شکر بسلامتی گذشت و شما هم نی نی خوبی بودی به امید خدا باید 5 ماه دیگه تو دل مامان بمونی قول بده خوب رشد کنی و صحیح وسلامت بیایی بغلمون ناز زمستونی من.....دوستت داریم

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان آینده
17 شهریور 93 12:33
سلامممممممممم خدا رو شکر که الان بهتره سرماخوردگیت الهی نی نی مون صحیح و سلامت بیاد بغل مامان جونی مواظب خودتون باشیددددددددددددد
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیزم ان شالله نی نی تون زودی بیاد تو دلت گلم
زهرا
18 شهریور 93 1:26
سلام گلم.......خداروشکر که بهتری!!! یه تعیین جنسیت مامان بزرگی حرکات اولیه محیا هم مثل نبض بود و مامان بزرگم از اول میگفت دختره چون پسر مثل ماهی شنا میکنه!!! با این سونوگرافی پس فکر کنم تو هم دخمل داری ایشالا صحیح و سالم دنیا بیاد گل زمستونیت
مامان جون
پاسخ
ممنون زهرا جونموای چه حس شیرینی آخرشب اگه حرکت نی نی ام نبینم نمیخوابم
مامان کیانا و صدرا
18 شهریور 93 6:55
سلام و خدا رو شکر که بهتریراستی اونروز هم میخواستم بگم یادم رفت قالب نو مبارکبفرمایید تولد داریم
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزم اومدم
مامان کیانا و صدرا
19 شهریور 93 7:03
سلام ریحانی جونمجونم خوبه؟چه خبرا؟مرسی که اومدین تولد
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم قربانت عزیزمتولد بچم جبران کنی
خاطره
19 شهریور 93 14:42
انشالله به سلامتی این دوران رو طی می کنی عزیزم
مامان جون
پاسخ
ان شالله نی نی شما هم بسلامتی بیاد بغلتون
هستی شاد
20 شهریور 93 1:47
سلام عزیزم خوبی منو که ازیاد نبردی بیا پیشم توضیح دادم چی شده بود
مامان جون
پاسخ
معلومه که تو یادمی هستی جونکجا بودی دختر؟
سوری
20 شهریور 93 10:02
سلام ریحانه جون خیلی خوشحالم برات حسابی کیف کن با نی نی ت و تو لحظه های خوشی برای ما هم دعا کن. خداحافظ هر سه تون باشه
مامان جون
پاسخ
ممنون سوری جون ان شالله این لحظه ها قسمتت بشه عزیزم
هستی شاد
20 شهریور 93 17:25
سلام عزیزم مبارکه دخمل دار شدی خدا برات حفظش کنه من نت نداشتم دلم برات تنگ شده بود راستی برام آدرس نزاشتی تا لینکت کنم رمز هممیخوام
مامان جون
پاسخ
ممنون هستی جون چشم هم آدرس هم رمز میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد