آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

اولین پست تو ماه 4

1393/5/24 20:00
نویسنده : مامان جون
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دلم که رفته تو 14 هفته ، ورود به ماه 4 نازگلی مبارک ببخش گلم دیر پست گذاشتم، خونه عزیزجونی بودم،و اما چند روز پیش برای اولین بار صدای قلب نازنینتو شنیدم و دوباره شما رو دیدم ماشالله حالت خوب بودو بزرگ شده بودی، طبق سونو شما الان 13 هفته و 2 روز هستی یعنی 5 روز از تاریخ خودم کوشولوتریمحبت خدارو شکر که حالت خوبه گل من، راستی یکی از فرشته های کوچولو اومده تودل یه دوست وبلاگی خیلی براش خوشحال شدم ان شالله که 9 ماه بچسبه به دلش و سلامت دنیا بیادمحبتبوس

خوب عزیزم مامان کمی خسته هست باید بره مراقب خودت باش و سفت تو دلم بمونمحبتبوس

پسندها (3)

نظرات (13)

مامان کیانا و صدرا
24 مرداد 93 20:47
سلام مبارکه گلم
خاطره
24 مرداد 93 20:56
سلام عزیزم چقدر خوب که با وبلاگتان آشنا شدم من تازه باردار شدم تازه 2 ماهه. . در مورد بارداری تون تبریک می گم و امیدوارم بتونم از تجربیات شما استفاده کنم
مامان جون
پاسخ
مبارک باشه گلم
مامان آینده
25 مرداد 93 10:20
سلام عزیزم خدا رو شکر که ماه ها رو به خوبی داری یکی یکی پشت سر میگذاری عزیزم کدوم از مامان آینده ها ، مامان شده ها؟؟؟!
مامان جون
پاسخ
ممنون گلم پستش رمز داربود گفتم شاید نخواد اسمش گفته شه برا همین منم اسمشو تو پستم نیاوردم
مامان
25 مرداد 93 12:08
سلام ریحانم.خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای جانم.ان شاء الله تا آخرش همینجوری خوش خبر باشی.مراقب گلت باش.
مامان جون
پاسخ
مرسی مامان عزیز بازم بهت تبریک میگم خ برات خوشحالم گلم
زهرا
25 مرداد 93 16:31
مبارکه عزیزم خداروهزاران بار شکر که همه چیز خوبه
مامان جون
پاسخ
مرسی زهرا جونم
َشقایق افشار
26 مرداد 93 7:58
جونمیییییییییییییییییییییییییی.الهی بزرگ بشه و بغیراز صدای قلبش حرکتاشو زودتر حس کنی و مثل من که از اول هفته 15 حسش کردم باهربار تکون خوردنش به اوج بری.
مامان جون
پاسخ
مبارک باشه پس احتمالا نی نی ات پسمله ان شالله سلامت باشه
مامان کیانا و صدرا
27 مرداد 93 20:28
سلام کم پیداچطوری بابا؟؟؟همش میخوابی؟؟؟آره؟؟؟
مامان جون
پاسخ
نه بابا خواب کجا بود
گل خوشبو
28 مرداد 93 20:21
بسلامتی ودل خوش...
مامان راضیه
29 مرداد 93 0:58
arezoo
30 مرداد 93 12:16
سلامت باشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
30 مرداد 93 21:17
ریحانی تو خوبی خواهر؟؟؟نی نی خوبه؟؟؟؟کجا رفتی بی خبر؟؟؟یه سر اومدی و دو سر رفتیخیلی دوست لوسی هستی که همش غیب میشیخب فقط ایشا....صحیح و سلامت باشی کنار خانواده
مامان جون
پاسخ
ببخش عزیزم میدونم تا به الان دوست خوبی نبودمخواهرا اومده بودن به صورت سورپرایز منم رفتم خونه بابا نشد خبر بدماما دیگه غیب نمی شم قول میدم
♥ مامان مهیلا ♥
1 شهریور 93 12:40
ورودتون به ماه4مبارک انشالله به سلامتی تموم ماهها روپشت سربزارین
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان کیانا و صدرا
1 شهریور 93 14:28
خوش اومدین سورپرایز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد