آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

عکس های بیاد موندنی نی نی جونیم

1393/6/1 22:32
نویسنده : مامان جون
316 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین اعلام حضورت گل مامان، بالاخره بی بی چک رو با دو خط پررنگ دیدم،18 خرداد سال 1393

آزمایش بتا ، 19 خرداد 1393 مطمئن شدم یه فرشته کوچولو تو وجودم هست

سونوی NT ، خیالم از سلامتیت راحت شدو دومین باری بود که دیدمت ، حسابی بزرگ شده بودی ماشالله،20 مرداد 1393

اولین سونو تو مطب انجام شدکه عکسی چاپ نشد.عینک

اولین بار هم 20 مرداد صدای قلب نازنینتو شنیدم،وقتی خانم دکتر میخواست صدای قلبتو واسم بذاره یه خورده طول کشید تا قلبتو پیدا کنه، اونجا بود که فهمیدم چقدر دوستت دارم اشک تو چشام جمع شد فکرای بد اومد سراغم که یدفه دیدم یه صدای قشنگ تلوپ تلوپ تو فضای اتاق پخش شد و خدا روشکر همه چی خوب بود.آرام

خدایا این لحظات نابو برای همه منتظرا قرار بده، تو دلاشون فرشته های مهربون بذار....آرام

پسندها (4)

نظرات (4)

َشقایق افشار
2 شهریور 93 9:30
الهی ناز خاله بشی.و خاله عکسهای تولدتو ببینه نازمنی. خداوند حفظت کنه داداشی یا آبجی نی نی من
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه
مامان کیانا و صدرا
2 شهریور 93 10:59
سلام.میبینم فعال شدی ماشا....ایشا....همیشه سلامت و شاد باشین و به موقع ما عکس نی نی جونیمونو ببینیم
مامان جون
پاسخ
آره دیگه یه خورده تنبلی رو بذارم کنار نی نی ام تنبل می شهمثل اینکه دو تامون در حال وب گردیمممنون گلم
زهرا
2 شهریور 93 14:24
ریحان جون برات خییییلی خوشحالم خداروشکرررررررررر واقعا لحظات تکرا نشدنی و لذت بخشیه انشاالله قسمت همه منتظرا
مامان جون
پاسخ
واقعا عزیزم، انشالله
یه ناشناس
13 شهریور 93 9:37
سلام درد بزرگی دارم میشه خواهش کنم این روزها که یه عشق گنده داری یه کوچولو برام دعا کنی که خدا واسه من هم روزهای شاد بخواد و بهم یه نی نی بده ؟؟؟؟؟؟ ممنونم میام واست نظر میزارم که با هم دوست بشیم اما دوست ندارم کسی بدونه چه غمی دارم و اگه به وبم سر بزنی هم نمیدونی منم فقط خواستم واسم دعا کنی اگه زحمتی نیس ( ادرس وبم رو فامیل دارن واسه همین نمیتونم از مشکلم بنویسم ) خواهش میکنم منو تو این روزهات یاد کن .... خواهش میکنم این روزها رو واسم از خدا بخواه ....ممنونم
مامان جون
پاسخ
آدرس نذاشتیان شالله بزودی این روزها رو ببینی عزیزم برات دعا میکنم به نی نی ام هم میگم دعات کنه امیدتو از دست نده منم انتظار کشیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد