آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

روزهای آخر ماه سوم

1393/5/14 10:19
نویسنده : مامان جون
153 بازدید
اشتراک گذاری

تو دلی مامان سلامبوس

معجزه خدای مهربون تو دلم حالت چطوره؟ امیدوارم خوب رشد کرده باشی عزیزکم ، الان تو هفته 13 هستی و به امید خدا شنبه وارد ماه 4 میشی، هفته آینده دیدار دوم ما هست گلم سری پیش که خیلی کوچولو بودی و دل تو دلم نیست که ببینمت، ببینم عزیز دلم حالش خوبه و سلامت، البته شک ندارم که سلامتی چون خدایی که تو رو بعد 2 سال بهمون داد مراقبت هست و یه معجزه کامل بهمون هدیه داده.....دیگه اینکه مامانی 2 ک اضافه کرده این یعنی اینکه شما خیلی شکمو تشریف داری فدای سرتمحبت

می سپارمت به خدامحبت

 

پسندها (6)

نظرات (7)

حمیده
15 مرداد 93 9:57
سلام گلم مراقب خودت ونینی خوشگلت باش
مامان جون
پاسخ
چششششششممم
بــــــــــــاران
16 مرداد 93 10:30
سلام مامانی حتما میری انشااله سونوی غربالگری واااااااااای نمیدونی این سونو بهترین سونوی بارداریه خیلی واضح خشگلتو میبینی دست و پاشو شکم قلنبشو حتی نوک مماخشو ای جان قشنگ نیمرخشو نشونت میده من حواسم نبود قبلش سفارش سی دی بدم تجربه ای نداشتم اما شما بپرس ببین مرکزی که میری سونو سی دی میدن حتما سفارش بده امیدوارم این شیرینی تا آخرش به کامت باشه واسه همه منتظرا دعا کن
مامان جون
پاسخ
سلام مامان مهربون ممنون از راهنمایتت چندروز پیش برای بار اول صدای قلبشو شنیدم خیلی خوب بود حالا یه پست میذارم
♥ مامان مهیلا♥
17 مرداد 93 13:54
آخی روزها رو داری یکی یکی طی میکنی انشالله همیشه سلامت باشی
مامان جون
پاسخ
ان شالله شما هم سلامت باشید
فاطمه ع
19 مرداد 93 22:45
به سلامتی عزیزم ان شاا.. نی نی سلامته
مامان جون
پاسخ
ممنون گلم
مامان کیانا و صدرا
22 مرداد 93 13:15
سلام خوبی؟؟؟من اومدم ها...
مامان جون
پاسخ
سلام رسیدن بخیر
گل خوشبو
23 مرداد 93 17:21
ایشالا بقیه راه رو بسلامتی طی کنی...
مامان جون
پاسخ
ایشالله قسمت خودت
مامان کیانا و صدرا
23 مرداد 93 20:25
بابا کجایی؟من رفتم و اومدم و تو هنوز نیستی؟؟؟
مامان جون
پاسخ
یه توکه پا اومدم آپ میکنم مفصل میگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد