آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 11 عزیز دل

1393/5/2 0:00
نویسنده : مامان جون
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل 11 هفته ایی من، خوبی گل من؟ فدای تو بشم که حسابی بزرگ شدی و همه اندامهات تشکیل شدن و یه آدم کوشولویی تو دل مامانی،الان این شکلی هستی تو دلم فدای دستای کوچولوت بشم من

عزیزم خوب به دل مامانی بچسب و خوب خوب بزرگ شو بعدش به وقتش دنیا بیا عزیزکم ، عزیز دل مادر احتمالا آخر هفته بریم حونه آقاجونی و تا عید فطر اونجا بمونیم.... شاید هم بیشتر موندیم، امیدوارم بهت خوش بگذره نفسم......دوستت دارممحبت

پ ن1: دوستای عزیزم  عید فطر پیشاپیش مبارک ان شالله عبادتهای سبزتون مورد قبول الله قرار گرفته باشه، ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید ان شالله وقتی اومدم کلی خبر خوب تو وبهاتون بخونم خبر اومدن فرشته های کوچولو تو دلهای مامانهای منتظر سلامتی مامان های باردار و سلامتی  دوستان عزیزی که مامان هستن................محبت

پ ن 2: راستی من بی معرفت نشدم میام وب دوستای عزیز اما کمتر ، نشستن پشت سیستم اذیتم میکنه البته مقداری هم تنبل شدمخندهخیلی وقتا هم نمیشه رد پایی از خودم بذارم اما همیشه بیاد همه دوستان عزیز هستم ، اینو گفتم که فکر نکنید حالا که به خواسته دلم رسیدم فراموشتون کردممحبتبغل

پسندها (7)

نظرات (11)

حمیده
2 مرداد 93 0:16
مبارکت باشه گلم
مامان راضیه
2 مرداد 93 1:42
ای جووووووونم ان شاالله که بهتون خوش بگذره و نی نی هم کلی چیزای خوشمزه بخوره
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
2 مرداد 93 7:20
سلام.خوش بگذره و سلامت باشین
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
فازمه
2 مرداد 93 8:32
قربان معرفتت مامانی جان .. ما هم التماس دعا ...
مامان آینده
2 مرداد 93 11:41
انشاالله آخر هفته با نینی تودلی خوش بگذره عیــــدت پیشاپیش مبارک خانمی
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان کیانا و صدرا
5 مرداد 93 17:54
هی ریحان جونی عیدت مبارک خواهرمگه تو باشی و بیای می پسندمو کلیک کنیوگرنه هیشکی منو نمیپسندهخوش باشین عزیزم
مامان جون
پاسخ
عیدت مبارک گلمخوب دیگه اگر تو هم نیای وبم هیچکس نمیاد تنها دوست جونیم
یگانه جون
6 مرداد 93 21:53
سلام مبارک باشه. ایشاالله قدمش خیر باشه.....که حتما هم هست... منم واسش دعا می کنم شما هم به وبلاگ من سر بزنین....من هم منتظر یه خواهر هستم ومامان من الان 5ماهه است و منم خیلی خییییییییییییییییییییلی منتظر این نی نی مون هستم.به وب آباجی منم سر بزنین بازهم مبارک باشه..
مامان جون
پاسخ
چشم عزیزم ممنون از حضورت
مامان کیانا و صدرا
9 مرداد 93 10:16
بابا تو هم با این ددر دودور رفتناتولی خدایی خوش به حالتخوش بگذرهنی نی جونو ببوس
مامان جون
پاسخ
عزیزم برگشتم خونه
مامان کیانا و صدرا
11 مرداد 93 16:38
سلام.خوش اومدی خانمی
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون گلم
مامان کیانا و صدرا
13 مرداد 93 17:20
سلام خانم کم پیدا
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم کمی بی حوصله ام
مامان کیانا و صدرا
13 مرداد 93 19:20
چی شده خانمی؟؟؟چرا بی حوصله؟؟؟نی نی ما مامی بی حوصله نمیخواد...گفته باشمخلاصه که باید با روحیه باشی...میدونم عزیزم درکت میکنم هر وقت حوصله ات اومد بیا پیشمنکته:من مشغول تمیز کاری حیاط بودم بعد از مدتهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بگم که بدونی بی حوصله یعنی خود خود من...خلاصه که اومدم به صدرا میوه بدم دیدم کیانا کامیو روشن گذاشته باز پریدم پشت میز و....حیاطمونم همین جوری وله...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خب پس من رفتم کزت بشم بای
مامان جون
پاسخ
خسته نباشی دختر خوب فعالیتم خیلی کم شده برای همین بی حوصله شدم اما امروز میخوام آپ کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد