آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

10 هفتگی تو دلیم

1393/4/26 12:13
نویسنده : مامان جون
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل مامان تو دل مامان جات خوبه عزیزکم؟بوس چقدر دلم برا وبت تنگ شده بود، یه مدت لپ تابم مشکل سخت افزاری پیدا کرده بود و نت نداشتم عینکاما هر روز  کلی با تو دلی نازم حرف میزدم ، هر روز که میگذره عشقت بیشتر میشه فدات شمبغل مامانت آخرش دیونه نشه از عشقتبوس الان تو هفته 10 هستی و دو روز دیگه وارد هفته 11 می شی حسابی واسه خودت بزرگ شدی به مامان قول بده که خوب خوب رشد کنی و به وقتش بیای بغلمونبغل دیگه اینکه چند روز پیش رفتم بهداشت و برای خودمون تشکیل پرونده دادم که وقتی اومدی با هم بریم واکسن بزنی عزیزکم،تا الان خیلی خوب بودی و خدا رو شکر هیچ ویار و تهوعی هم ندارم، کوچولوی دوست داشتنی من از الان به فکر مامانی و اذیتش نمیکنی ، راستی عزیزکم امروز سالگرد عقد من و بابایی عزیز هست 4 سال از اون روز زیبا وبیاد موندنی میگذره و چقدر خوشحالم امسال تو در دلم هستی، من و بابایی امروزو نتونستیم جشن بگیریم آخه مصادفه با شبهای قدر،اما همین که سه نفره کنار همیم برامون کافیه........همسر عزیزم  سالگرد عقدمون مبارک.........دوستتان دارم................زیبابوسمحبت

دوستان عزیزم اگه با نبودنم نگرانتون کردم معذرت میخوامخجالتتو این شبهای پربرکت منو ونی نی مو و بابای نی نی مو از دعای خیرتون فراموش نکنید من هم اگر لایق باشم دعاتون میکنمآرام

 

پسندها (4)

نظرات (11)

نیلوفر
26 تیر 93 12:19
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان آینده
26 تیر 93 14:02
عزیزم خوشحالم که خوشحالی و هر روز عاشق تر از قبل امیدوارم روزهات به خوبی بگذره و همیشه سالگرد زیبایی ها رو در زندگیتون بگیرید
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم برایت بهترین ها رو آرزو دارم
فرزند صالح
26 تیر 93 15:04
سالگرد عقدتون مبارک باشه عزیزم ایشالا سال دیگه سه تایی جشن بگیرید
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله شما هم همین ماه سه نفر بشید
مامان کیانا و صدرا
26 تیر 93 17:19
سلام خانم خانماخب پس نت نداشتی و دلیل نیومدنت این بودهخب اشکال نداره...می بخشمتخوشحالم که حالتون خوبه...شاد باشید و سلامت و پایدار
مامان جون
پاسخ
مرسی که بخشیدیمامیدوارم حال پدرت هم هر روز بهتر از روز قبل بشه و خیلی زود سلامتیشونو بدست بیارن
زهرا
29 تیر 93 15:59
خداروشکر که خوبید سالگرد یکی شدنتونم مبارک
مامان جون
پاسخ
ممنون زهرا جون دختر نازت چطوره؟
arezoo
30 تیر 93 1:52
سلام عزیزم خیلی وقت بود بهت سرنزده بودم دلم برات تنگ شده بود خدا رو شکر خوبید. سالگرد عقدتون مبارک
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیزم لطف داریدلساجونو ببوس
مامان کیانا و صدرا
30 تیر 93 12:26
سلام.خوبی؟خوشی؟سلامتی؟
مامان جون
پاسخ
سلام مرسی دوست جونیم خوب و سلامتیم
َشقایق افشار
30 تیر 93 12:51
عالی بود انشاالله بیای و بگی 40 هفتگی تو دلیم
مامان جون
پاسخ
ان شالله 40 هفتگی نی نی هامون
♥ مامان مهیلا♥
31 تیر 93 14:49
مبارررررررررکه به ماهم سر بزن نبودی دلمون واست تنگ بود خدا نخودتو نگه داره
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم چشم اومدم
سوری
31 تیر 93 23:13
هرجا هستی سالم باشی ریحانه جان...
مامان جون
پاسخ
ممنون گلم
مامان کیانا و صدرا
1 مرداد 93 16:38
سلام تنبل خانمخوب تپلی شدی؟امیدوارم سلامت و خوشحال باشین
مامان جون
پاسخ
سلام تنبل که حسابی شدم یک کیلو هم اضافه کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد