آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

سالروز ازدواجمون

1393/4/8 22:07
نویسنده : مامان جون
157 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

 

 

 

 

 

 چقدر زود گذشت!

سه سال پیش نهم تیر یکی از بهترین تاریخ های زندگی منو همسری شد

تو چنین روزی ما با یه جشن عروسی رفتیم تو یه آشیونه

و الان سه سال گذشت و امسال بهترین کادو رو داریم ، یه تو دلی عزیز که زندگیمون رو رنگ و لعاب دیگه ایی داده و عشقمون رو چند برابر کرده، خدایا شکر بخاطر این همه رحمت و مهربانی

همسر عزیزم سالروز ازدواجمون مبارک بهترینم، امیدوارم برایت همسری شایسته و مادری خوب برای فرزندمان باشم، تو بهترین بودی و هستی و من میدانم که بهترین پدر دنیا خواهی شد..... دوستت دارم

 

 

پسندها (4)

نظرات (25)

سوری
9 تیر 93 9:21
سلام مبارک باشه مامان ریحانه خانم. دیگه سرت شلوغ شده ؟ راستی چرا وبلاگت اینطوری خراب شده بالاش صفحه سیاه میاد؟
مامان جون
پاسخ
سلام گلم کمتر میام وب برای نی نی امواج نت خوب نیست من فکر میکردم مشکل از مرورگرم باشه آخه دوستای دیگه چیزی نگفتن نمیدونم هرچی قالب عوض میکنم بازم همین میشهراستی با موزیلا اینجور میشه با کروم خوب باز میشه
فاطمه
9 تیر 93 9:59
سالگردتون مبارک خانومی .. ایشالله کوچولوی نازتو به وقتش و صحیح و سالم بغل بگیری ..
مامان جون
پاسخ
ممنون فاطمه جون
مامان آینده
9 تیر 93 10:23
مبارکههههههههههههههههه انشاالله 100 ساله شه این زندگی پر از عشق مواظب خانواده سه نفریت باش به خدا می سپارمت
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیزم ان شالله بزودی قسمت شما بشید
زهرا
9 تیر 93 11:27
سلام عزیزم مبارک باشه ساگرد ازدواجتون قلب تپنده نی نی ناز هم مبارک خداروشکررررر
مامان جون
پاسخ
ممنون زهرای عزیزم ان شالله در کنار همسر و دخترگلت سلامت باشی
مامان کیانا و صدرا
9 تیر 93 11:57
مبارکه...ایشا...سالهای سال سلامت و خوشحال کنار هم باشین.اینم هدیه من: http://imgdl1.topnop.ir/uploads/201206/tpn5306/ynvUUXpZZZ.jpg
مامان جون
پاسخ
اوه مرسی دوست مهربون دوستت دارم
♥ مامان مهیلا ♥
10 تیر 93 2:46
سالگرد ازدواجتان مبارک انشالله کنارهم زندگی خوب وشادی داشته باشین
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم
گل خوشبو
10 تیر 93 15:03
سلام خوبی؟دیر اومدم ولی از همین جا میگم که سالگرد یکی شدنتون مبارک... خداروشکر که بهترین هدیه رو واسه کادو عروسیتون گرفتین...
مامان جون
پاسخ
ممنون ریحانه جونم برایت بهترین ها رو میخوام
مامان
11 تیر 93 11:14
مبارک باشه ریحان جان عشقتون سالیان سال پایدار خداروشکر بابت هدیه قشنگه امسالت ان شائ الله همیشه کنارهم خوش باشین و عاقبت بخیر
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیزم آرزوی بهترین ها رو برایت دارم
گيسو
11 تیر 93 11:26
سلام خانومي بطور اتفاقي اومدم وبت اولا مامان شدنت رو بهت خيلي خيلي تبريك ميگم و اميدوارم كه دوران بارداري راحت و شيريني داشته باشي عزيزم بعدشم سالگرد ازدواجتون رو از صميم قلب تبريك ميگم و اميدوارم كه جمع سه نفريتون سرشار از شادي و سلامتي و دلخوشي باشه الهي آمين التماس دعا
مامان جون
پاسخ
ممنون گیسو جون از حضورتان شالله هر چی از خدا بخوای بهت بده
مامان کیانا و صدرا
12 تیر 93 9:42
سلام و صبحت بخیر عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم
فاطمه ع
14 تیر 93 12:58
مباررکه عزیز البته با تاخیر
مامان جون
پاسخ
مرسی فاطمه جون
مامانی
14 تیر 93 19:44
سلام مامانی خانوم خوبی؟وای خداروهزار مرتبه شکر که نی نی خوشکلتم خوبه سالگرد ازدواجتونم مبارک ان شاء الله سالیلن سال کنار هم به پای هم و به عشق هم پیر بشین خدا زندگیتونو پر کنه از نی نی های قد و نیم قد
مامان جون
پاسخ
مرسی فریبا جونم ان شالله بزودی قسمت خودت گلم
مامان کیانا و صدرا
15 تیر 93 10:15
سلام.ببین منو: http://www.mums.ac.ir/shares/btom/btom1/tahavol/namaz/l_14290839_46693_1.jpg
مامان جون
پاسخ
عالی بود عزیزم
نگارین(عروس دلشکسته)
15 تیر 93 20:12
خصوصی داری عزیزم
مامان جون
پاسخ
آره گلم اما آدرس وبت باز نمیشه
عطی
17 تیر 93 13:25
سلام مامان ریحان جووونم تبریک منو با تاخیر زیاد بپذیر ببخش نشد زودتر بیام انشالله سالیان سال شاد و خوشبخت با هم زندگی کنید در کنار نی نی خوشکله مامان ریحان جووون من با موزیلا میام اینجوری میشه بالای صفحه وبت سیاه میشه البته وب منم خراب شده پستام همه میره گوشه و نصفه باز میشه و نمیدونم چرا؟
مامان جون
پاسخ
ممنون عطی جونم ان شالله بزودی به حاجت دلت برسی من که مشکل سخت افزاری داشتم
مامان کیانا و صدرا
17 تیر 93 15:49
سلام و ممنونم از اینکه هستی
مامان کیانا و صدرا
19 تیر 93 19:21
سلام خوبین مامان و نی نی
مامان جون
پاسخ
شکر خوبیم
مامان کیانا و صدرا
21 تیر 93 10:28
سلام خیلی کم پیدا شدی خواهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!نی نی تنبلت کرده یا از امواج میترسی یا اینجوری شدی
مامان جون
پاسخ
هیچکدام همون بی لب تابی
مامان کیانا و صدرا
22 تیر 93 7:11
باز که نیستی هنوزدخترم کجا رفتیاینقدر حالت بده؟؟؟؟یه خبری بده آبجی جونمراستی دیشب صدرا با مامانم و کیانا رفته مسجد یه خانمی ازش پرسیده که این(منظورش کیانا)آبجیته؟؟؟صدرا هم گفته نـــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!این کیاناست بابا....
مامان جون
پاسخ
بوس برا صدرا خوبیم عزیزم
مامان کیانا و صدرا
23 تیر 93 10:28
من دیگه دارم نگرانت میشم
هنرمند
23 تیر 93 11:24
مرده بدم زنده شدم،گریه بدم خنده شدم دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم دیده ی سیرست مرا،جان دلیرست مرا زهره ی شیرست مرا،زهره ی تابنده شدم گفت که سرمست نه ای ،رو که از این دست نه ای رفتم و سرمست شدم وز طرب آکنده شدم سلام و عرض ادب
مامان کیانا و صدرا
24 تیر 93 17:01
ریحانی تو کجاییمیدونی که من زود نگران میشمفقط دعا میکنم شاد و سلامت باشی و مشکلی نداشته باشی و ددر دودور باشی
مامان جون
پاسخ
قربونت شرمنده نگرانت کردم لپ تابم خراب شده بود تازه روبراه شدهخوبیم گلم
زهرا
24 تیر 93 17:14
سلام عزیزم خوبی مامان ریحان؟ با کنجد کوچولو چکار میکنی؟
مامان جون
پاسخ
سلام زهرا جونم شکر خدا خوبیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد