آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

هدیه خدا

6557

اولین دیدار نی نی و مامانش

1393/4/8 17:40
نویسنده : مامان جون
168 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز موعود رسید.....

کوچولوی دوست داشتنی من امروز ساعت 2 رفتم دکتر که خیالم از معجزه الهی تو دلم راحت شه، خدارو شکر همه چی خوب بود و برای اولین بار دیدمت چقد کوچولو وناز بودی عشق من قلبت هم شکر خدا تشکیل شده بود اما خانم دکتر برام صداشو نذاشت فقط گفت قلبت دیده شد و داره میزنه که برای من همینم کافیه ،مهم اینه که سلامت باشی عزیز تو دلیم الان 7 هفته و 2 روز هستی همچنان به دل مامان بچسب و خوب رشد کن هرچی هم خواستی به مامان بگو تا واست بخورم گل من

خیلی خیلی دوست دارم نفس مامان وباباشFlower

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان کیانا و صدرا
8 تیر 93 18:11
با آرزوی بهترینها برای مامان و نی نی
مامان جون
پاسخ
مرسی دوست همیشه همراهم
مامان آینده
9 تیر 93 10:22
براتون هزار در هزار خوشحالم انشاالله همیشه در حرفات بوی امید پیچیده باشههههههههههه خیلی برام دعا کن ... به نی نی بگو خاله هاشو فراموش نکنه
مامان جون
پاسخ
نه نی نی نه مامان نی نی خاله های عزیزو فراموش نمیکنه ان شالله که بزودی نی نی نازت بیاد تو دلت
َشقایق افشار
9 تیر 93 12:36
عزیزم مبارکه.منم نی نی نازمو هفته پیش توی هفت هفته و دوروز دیدم.دست و پاهای نازشو ازروی عکس بوسیدم.خیلی منتظر اومدنشم.خدابه نی نی های توراهی سلامتی بده.انشاالله
مامان جون
پاسخ
بسلامتی گلم انشالله که بسلامتی نی نی هامون دنیا بیان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد