آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 7 تو دلیم

1393/4/4 19:24
نویسنده : مامان جون
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به نی نی تو دلی خودم فدای تو بشم عزیزکم خوبی گل من؟ جات راحته تو دل مامان؟ عزیزکم امروز نیمی از ماه دوم گذشت و شما یک وماه نیم شدی فندق مامان، به عبارتی دو روز دیگه هفته 7 تموم میشه و وارد هفته 8 می شی، احتمالا تو هفته 8 برم دکتر تا خیالم ازت راحت بشه و ان شالله برای اولین بار ببینمت البته مطمنم که فرشته ایی که خدا تو دلم گذاشته صحیح و سلامته و بخوبی داره رشد میکنه، فعلا که بچه خوبی بودی و مامان رو اذیت نکردی شکر خدا، همچنان همون علایم قبلی رو دارم: با فعالیت زیادی زیر دل تیرکشیدن و کمر درد، که اینها هم احتمالا برا اینه که عزیزم داره تو دل مامانش جا باز میکنه، راستی گلکم از وقتی اومدی مهمون دلم شدی خبر دار شدم که دو تا فرشته دیگه هم از اقوام مامانی اومدن تو دلهای مامانشون و تقریبا هم سن هستید، ان شالله که همه مامانهای منتظر بزودی انتظارشون تموم بشه ، خدارو شکر که شما سه تا فرشته اومدید به امید اینکه صحیح و سلامت دنیا بیاینFlower

خدایا حافظ همه نی نی های تو دلی باش

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان کیانا و صدرا
4 تیر 93 20:16
عزیزمی گردو جونمتو میگی آلبالو من میگم گیلاستو میگی فندق من میگم گردوفربونت برم.راستی اون چه سوالی بود پرسیدیمگه شک داری؟؟؟گل منی
مامان جون
پاسخ
یعنی نی نی من بزرگتراز اونی هست که خودم میگم قربونشنه عزیزم چه شکی معلومه دوستای انگشت شمارهمیم
فاطمه ع
4 تیر 93 22:04
انشاا.. عزیزم خدا حفظش کنه نی نی رو
مامان جون
پاسخ
ان شالله قسمت خودت عزیزم
زهرا
4 تیر 93 23:56
سلام عزیزم انشاالله بقیه راهم بسلامتی طی کنی انشاالله صدای زیبای قلبشو بشنوی
مامان جون
پاسخ
سلام زهرا جونم ان شالله ان شالله به همراه دختر گلت سلامت باشی
نیلوفر جون
5 تیر 93 2:09
مامان کیانا و صدرا
6 تیر 93 22:55
سلام و شبتون خوش
مامان جون
پاسخ
سلامممممممممممم
گل خوشبو
7 تیر 93 10:25
سلام خداروشکر... ایشالا که سالم باشه....
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
8 تیر 93 17:17
سلام.حالت خوبه عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام آره گلم دوتامون خوب خوبیم
ناناز
17 تیر 93 18:12
سلام عزیزززززززززززززم مبارررررررررکههههههههه ایشالا به سلامتی خدا حفظش کن من چند وقت نیومده بودم نت تازه فهمیدم خدایا شکررررررررررت
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم آدرست باز نمی شه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد