آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

آلبالوی مامان

1393/3/29 17:38
نویسنده : مامان جون
152 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزک مامان چطوره؟ بوسقربونت برم آلبالوی من، تویه سایت خوندم الان اندازه آلبالو هستی فدات شم،ان شالله که صحیح و سلامت باشی و خوب رشد کنی و بعد 9 ماه بیای بغلمون، عزیز مادر وسوسه شده بودم که شنبه برم سونو اما وفتی دیدم تو نی نی سایت خیلی ها هفته 8 رفتن برا شنیدن صدای قلب ، منم تصمیم گرفتم عجله نکنم همون دو هفته بعد برم،الانم فقط فولیک اسید میخورم و شکر خدا فعلا تهوع و ویار هم سراغم نیومده، آخه مامانی یه خورده ضیعفه اگه نتونم خوب غذا بخورم تو هم ضعیف می شی اما تا الان که خوب بودی شکر خدا، از وقتی اومدی برکت اومدنتو تو زندگیمون حس میکنم همه چی داره خوب پیش میره نفسم ..... مراقب خودت باش که خیلی میخوامتمحبتبوس

دوستای منتظرم براتون همیشه دعا میکنم که این روزها رو تجربه کنید من خودم دوسال  منتظر بودم و میدونم چه حسیه و فراموشتون نکردم از خدا خواستم و بازم میخوام که به همه نی نی های ناز و قشنگ عطا کنه....آمینآرام

 

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان الهام
29 خرداد 93 18:40
سلام عزیز.روزای بارداری روزای سخت ولی شیرینیه.تا میتونی قدر بدون و استفاده معنوی بکن که بعدش حسرت نخوری.من خیلی دوران بارداری سختی داشتم ولی هر خانم بارداری میبینم دوست دارم دوباره این روزهارو تجربه کنم.به ما هم سر بزنید و نظر بدین.ایشالا نی نی سالم و عاقبت بخیری داشته باشی.
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم قبول دارم یه انتظار شیرینه چشم الان میام
نیلوفر
30 خرداد 93 1:06
وااااااای خیلی دلم میخواد تو رو خدا برام دعا کن
مامان جون
پاسخ
ان شالله بزودی قسمتت می شه نیلوفرجون
گل خوشبو
30 خرداد 93 15:13
سلام چطوری مامان آلبالو؟ایشالا که قدمش پرخیروبرکت باشه...
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون ریحانه جون شکر خدا خوبم
فاطمه ع
30 خرداد 93 19:38
انشاا.. عزیزم انشاا.. همه منتظرا حاجت روا بشن یه نظری هم به ما بشه
مامان جون
پاسخ
ان شالله که نی نی اومده تو دلت
مامان کیانا و صدرا
31 خرداد 93 16:08
سلام مامان گیلاس جونچطوری عزیزمایشا...سلامت و سرحال باشین
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم شکر خدا
مامان کیانا و صدرا
1 تیر 93 8:17
برایو مامی
مامان جون
پاسخ
قربونت
مامان کیانا و صدرا
1 تیر 93 22:11
سسسسسسسسسسسسسلام و شبتون خوشمن مثلا زبونم گرفته
مامان جون
پاسخ
سلام خدا نکنه رفیق شفیق
مامان راضیه
3 تیر 93 1:50
ای جوووووووووونم آمین واسه دعای قشنگت
مامان جون
پاسخ
ان شالله بزودی مامان بشی راضیه عزیز
سوری
4 تیر 93 16:19
فدات...
مامان کیانا و صدرا
4 تیر 93 18:33
سلام و عصرتون بخیر.مامان و نی نی جونی
مامان جون
پاسخ
سلام عصر شما هم بخیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد