آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 6 عزیز دلم

1393/3/27 11:50
نویسنده : مامان جون
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز مامان  خوبی؟ جات تو دل مامان راحته؟ بهت گفته باشم باید 9 ماه سفت به دلم بچسبی عزیزم بعدش بیای بغل مامان بابای عزیزتمحبت نفس من ، از وقتی فهمیدم تو دلم هستی چه حس خوبی دارم هر روز برات قرآن میخونم و دعا میکنم سلامت باشی  بخاطر عزیز دلم صبحانه میخورم مراقبم اذیت نشی فدات شم خدارو شکر تا الان نی نی آرومی بودی و فعلا علامت خاصی ندارم فقط گاهی زیر دلم تیر میکشه و خیلی بشینم کمرم درد میگیره، اندکی خوابالود شدم همین....یه هفته ایی خونه عزیزجون بودیم و حسابی تحویلمون گرفتن اما الان با هم اومدیم خونه خودمون.....دیگه عزیز دل مامان همیشه با منه  قربونش برم، الان تو هفته 6 هستی گلم میخوام دو هفته بعد بریم دکتر و خیالم از سلامتیت راحت بشه و صدای قلب نازنینتو بشنوم فقط به مامان قول بده خوب رشد کنی دوستت دارم فراوانبوسزیبا

دوستای عزیزم ممنون بخاطر پیامهای پر از محبتتون شرمنده باگوشی تاییدشون کردم برا همین بدون جواب شدن،ان شالله همه منتظرها این روزهای قشنگو ببینن و دامنشون بزودی سبز بشهبوس

پسندها (6)

نظرات (11)

فرزند صالح
27 خرداد 93 12:39
سلام عزیزم والا من یکشنبه 11 صبح یه بی بی چک گذاشتم منفی شد! یکشنبه روز سی ام بود. البته مارکش چینی بود قبلش ام دوتا چایی خورده بودم! اشتباه کردم اول صب نذاشتم، از شدت سردد نمیفهمیدم دارم چیکار میکنم، اصلا قصد داشتم سه شنبه بذارم نه یکشنبه!... از یه دکتر پرسیدم گفت صبر کن چند روز دیگه باز تست کن ولی دیگه بی بی چک نمیذارم یه راست آزمایش میدم، هرچی خدا بخواد مواظب خودت و نی نی باش
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ان شالله که مامانی و نی نی هامون هم سنن گلم باید ناشتا میذاشتی اما ان شالله آز مثبته به حق این ماه پربرکت
مامان کیانا و صدرا
27 خرداد 93 12:50
سلام خانمیخوشحالم که خوبینظهرت بخیر خانمی
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزمچرا نظراتم بدستت نمیرسه
بــــــــــــاران
27 خرداد 93 13:34
سلام زیاد به دلت صابون نزن بله اولش دلت تیر میکشه بعدش خوابالووووووو و کم کم یبوست و بعدش تهوع وتنفر از همه غذاها تا اوایل ماه چهار خخخخخخخخخخخخ خب دیگه هرکی خربزه میخوره پای لرز شیرینشم میشینه اما همه اینا با هر بار سونو رفتن برات شیرین میشن برات بهترین هارو آرزو میکنم تو هم دعام کن میبوسمت
مامان جون
پاسخ
سلام فدای نی نی با اذیتاش
فریبا
27 خرداد 93 15:00
سلام مامانی خانم.کنجدت خوبه.خداروشکر که خوبین بله دیگه باید تحویل بگیرن مغزبادومشونو ان شاء الله بسلامتی بیاد بغلت خانومی التماس دعا
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله قسمت شما
مامان کیانا و صدرا
27 خرداد 93 17:15
نمیدونم چرا نظرات نیومدهولی فدای تو و نی نی جونم
مامان جون
پاسخ
بازم تلاش می کنم
مامان راضیه
28 خرداد 93 1:14
ای جونم ایشالا 9 ماه باهم باشین اونم سالمو سلامت
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله قسمت خودت
نیلوفر جون
28 خرداد 93 9:59
مامان کیانا و صدرا
28 خرداد 93 12:24
مرسی عزیزم از حضورتمن تو خوابت اومدم...وایییییییییییییییییییییییییمواظب خودت و نی نی جونی باش
مامان جون
پاسخ
آره دوست عزیزم اومده بودی تو خوابم مهم نیست یه بار هم همو ندیدیم مهم اینه که دوستای خوبی هستیم از نوع مجازی تازه روحمون با هم ملاقات داشتن
گل خوشبو
28 خرداد 93 12:54
سلام ایشالا که سالم وسلامت باشین...
مامان جون
پاسخ
مرسی دوست خوبم
♥ مامان مهیلا ♥
28 خرداد 93 19:57
سلام خانم بهتون تبریک میگم انشالله واستون خیر باشه خیلی خوشحال شدم به وب منم سر بزنید تا با هم دوستای خوبی باشیم ممنون
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم چشم اومدم
مامان کیانا و صدرا
29 خرداد 93 9:47
من روح هستم....یوها ها ها هاسلام خانم.چه خبرا؟؟نی نی نازی جون چطوره؟؟؟؟خوش باشی و شاد و سلامت
مامان جون
پاسخ
وای ترسیدمخدارو شکر خوبه و فعلا اذیتاش شرو نشده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد