آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

6557

مهمون کوچولوی دلم

1393/3/19 19:02
نویسنده : مامان جون
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل مامان، عزیز مامان خوبی؟ فدات شم بالاخره اومدی تو دل مامان، فدای کنجد کوچولوم بشم که الان پیش خودمه، عزیزکم امروز رفتم آز دادم و بله شما اومدی تو دلم آزم مثبت شدمحبت خیلی خوشحالم که لیاقت اینو داشتم مادر بشم ، نفس مامان ازت میخوام این 9 ماه رو سفت به دل مامان بچسبی و خوب رشد کنی بعدش بیای بغلمون، عزیزکم شکمو هم هست همش دلت میخواد مامان برات غذا بفرسته منم با تموم عشقم هرچی خوشمزه و مقوی هست میخورم که خوب ازشون استفاده کنی و بزرگ بشی، سپردمت به خدای مهربون ، خدایی که در اوج خستگیم تو رو بهم داد ازش میخوام تا آخرش مراقبمون باشهبوس

باباجون حسابی خوشحاله درسته یه مدت پیشمون نیست اما از دیروز همش حالمون رو میپرسه ، خانواده خودم هم همه فهمیدن همه از اومدنت خوشحالن، فعلا به خانواده بابایی نگفتم

مراقب خودت باش گل من، من هنوز باورم نمیشه، صبح که از خواب بیدار شدم فکر کردم خواب دیدم که اومدی، اما وقتی عکس بی بی چکو دیدم و بعدشم آز..دیدم که نه خواب نیستم ، حالا بعد عکس بی بی و آزتو میذارم فعلا مشکل فنی دارمعینک

اگه خدارو هزار بارم شکر بگم بازم کمه خدایا شکر....شکر....شکر.....

دوستان عزیزم از همتون به خاطر تیریکا و دعاهای قشنگتون ممنونم، ان شالله این روزها قسمت همه دوستای منتظرم بشهمحبتبوس

پسندها (7)

نظرات (24)

مامان کیانا و صدرا
19 خرداد 93 20:02
خدا رو شکر.مواظب ریحان جون یا علی جون یا هر دوتا شون باشفدات. خیلی خوشحالم برات
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم، هرتعدادی خدا داده راضیماینا اسمهای مستعار بچه هام هست شاید بعد عوض شد شایدم نهبازم ممنون دوست عزیزم
مامانی
20 خرداد 93 1:27
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه دووووووووووووووووووووستم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
مامان جون
پاسخ
مرسی دوست عزیزم ان شالله قسمت خودت بزودی بشه
مامان کیانا و صدرا
20 خرداد 93 8:02
وای از دست تو و این اسمهای مستعارمهم سلامتیه عزیزم.هرچی که خواست و صلاح خدا جون باشهبهترینها رو برات آرزو دارم.یه کم دیگه تحمل کنی این میشه:همه چی آرومه...من چقدر خوشحالم....خوش بگذره ددر دودور
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیزم آره خوب مهم سلامتی هست عزیزم منم از خدا فقط سلامتی میخوام
ترنم
20 خرداد 93 10:34
سلام خانومی خیلی تبریک میگم مبارکت باشه ان شاالله بعد نه ماه به سلامتی به آغوش گرمت بیاد امیدوارم به زودی خبر باردار شدن همه مامانای منتظر بخصوص فریبای گلم رو بخونممممممم التماس دعاااااااااا
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزم، ان شالله ان شالله
نیلوفر
20 خرداد 93 12:05
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای الان دارم واقعا فریاد میزنم نمیدونی چه حالی دارم اصلا باورم نمیشه خیلی خوشحالم خدابه خودتو کنجدت سلامتی بده تو رو خدا برا منم دعا کن
مامانی و بابایی دخمل بلا
20 خرداد 93 16:54
سلام مامانی گل و نازنین فندقمون مبارکهههههههههههههههههه عزیز دلم . تبریکککککککککککک میگم از صمیم قلبم گلم . فدات بشم , مواظب خودت و نینیمون باش. خداروشکررررررررررررررررررررر که جوابت مثبت بود مامانی مهربون .
فرزند صالح
20 خرداد 93 18:11
واییی پوسته ی وبلاگشو ببین چه قد خوشگله. یعنی الان این شکلی شدی؟ بالاخره تیکر بارداری رو زدی اون بالا ایشالا به زودی میای خبر تپیدن قلب نی نی یا شایدم نی نی ها رو میذاری.
arezoo
20 خرداد 93 21:23
وای دوست عزیزم چقد خوشحال شدم واست اولین دوست وبلاگیم با به دنبا اومدن دلسای من شما باردار شدی به سلامتی. باور کن به جون خودم واست موقع زایمان دعا کردم حالا ماکه کسی نیسیم خدا بهمون توجه کنه ولی وقتی وبلاگتو دیدم که باردار شدی یاد دعام افتادم.انشاله بارداری سالمو بدون ویاری داشته باشی
رویا
20 خرداد 93 21:39
lمبارکت باشه عزیزمممممممممممم ان شاء الله 9 ماه بارداری راحتی داشته باشی با سلامت
فاطمه ع
21 خرداد 93 13:14
مبــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااارک باشه خانمی دست راستت پشت سره ما انشاا.. به سلامتی بیاد گلم منم لینک کن تا دوست بشیم
عطر یاس
21 خرداد 93 18:03
سلام . مبارک باشه
هستی شاد
22 خرداد 93 0:12
گر قسمتم شود که تماشا کنم تو را ای نور دیده!جان ودل اهدا کنم تو را این دیده نیست قابل دیدار روی تو چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را تو در میان جمعی ومن در تفکرم کاندر کجا برآیم وپیدا کنم تورا هر صبح جمعه ندبه کنان در دعای صبح ازکردگار خویش تمنا کنم تو را یابن الحسن!اگرچه نهانی از چشم من در عالم خیال،هویدا کنم تو را عیدت مبارک
رز
22 خرداد 93 0:29
سلام مبارکا خوش به سعادتت عزیزم به نظر من مادر شدن عیدی نیمه ی شعبان شما بوده مبارکت باشد این نینی نازنین
مامان راضیه
22 خرداد 93 1:58
خدا جوووووووووووووونم شکرررررررررررررررررت قربونت برم خییییییییییییییلی خوشحال شدم ایشالا 9 ماهو به سلامتی و شادی تجربه کنی تو این روزای عزیز منو دوستانو دعا کن گلم
مهسا
22 خرداد 93 6:03
اعلان زمان مشترک دعا و توسل عمومی جهت تعجیل ظهور امام عصر علیه السلام با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند. همچنین مناسب است تا در تمامی مکان های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل میگردد این قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام گیرد.
مامان مهربون
22 خرداد 93 9:32
سلام عزیزم تبریک میگم خیلی زیاد، خیلی زیاد انشالا به سلامتی دنیا بیاد یه نی نی خوشگل و ناز و مامانی، و البته سالم و صالح قربون همه ی نی نی های دنیا برم من
سوری
22 خرداد 93 14:39
ریحانه جان واقعا خوشحالم دوست خوبم.از خدا میخوام بهترین روزهای عمرتو برات رقم بزنه و با دیدار فرزندت روزهای بهتری هم برسه...
مامان کیانا و صدرا
22 خرداد 93 17:08
سلام
گل خوشبو
23 خرداد 93 1:20
سلام خیلی خوشحال شدم مامان ریحان... ایشالا بارداری خوبی رو سپری کنی...
خانم گل
23 خرداد 93 3:33
ای جوووونم تبریک میگم عزیزم خیلی خیلی خوشحااااال شدم
مامان کیانا و صدرا
25 خرداد 93 14:25
سلام بی وفادیدی نی نی جون اومد ما رو یادت رفتشوخی کردمخوبی؟نی نی جونی خوبه؟امید که سالم و سلامت و شاد باشین
مامان جون
پاسخ
قربون محبت دوست جونی خودم من هیچ وقت دوست خوبمو یادم نمیره
بــــــــــــاران
26 خرداد 93 10:06
ووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااای خدایا شکرت عزیزم بی معرفت چرا نیومدی خبرم کنی الهی فدات شم مبارکت باشه وووووووووووووای شکرخدایا شکر خیلی برات خوشحالم خیلی مواظب خودت باش الان برات یه پست توپ میزارم فدات شم خیلی شادم کردی الهی تا آخرش سفت بچسبه به دل مهربونت
مامان جون
پاسخ
ممنون باران جونم دعا کن همه چی خوب پیش بره نی نی هردومون صحیح و سلامت بیان بغلموننبودم گلم که خبر بدم شرمنده
مامان کیانا و صدرا
26 خرداد 93 17:55
سلام راستی من گفتم قالبت مبارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی خوشگلهیه خبری بده بابا نکنه همش اینجوری هستیفعلا بای عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون دوست جونیم نه بابا فعلا که نی نی خوبی هست و حالم خوبه میام پیشت
الــنـــازجوون
26 خرداد 93 21:25
سلام دوست عزیزم ...خوبین؟ار دوستای باران جون هستم.....براتون خیلی خوشحالم و شکر بخاطر این هدیه زیباتون...التماس دعا
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیزم ان شالله هرچی از خدا بخوای بهت بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد