آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

خدایا شکربی نهایت

1393/3/18 11:44
نویسنده : مامان جون
162 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونم شکر

نمیدونم چی بگم و از کجا شروع کنم انقد ذوق زده ام که نمیدونم چیکار کنم ، خدایا زبانم قاصر هست از سپاس از معجزه مادر شدن، باورم نمیشه یعنی منم یه فرشته تو دلم دارم یعنی خداجونم رحمتت شامل حال من بنده روسیاهت شده ، دوبار بی بی چک گذاشتم با دو مارک مختلف هردوتاش دو خط پررنگ شد هنوز باورم نمیشه فقط میتونم شکر خدا کنم اصلا نمیدونم چی نوشتم.....

دوستای عزیزم منم مامان شدم فردا میرم آز بدم دعا کنید همه چی خوب پیش بره

پسندها (9)

نظرات (12)

مامانی
18 خرداد 93 12:25
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای ریحانه جونم خیلییییییییییییییییی مبارکه نمیدونی بغض راه گلومو گرفته خدااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت ریحانه جونم خیلی خیلی خیلی مبارکه الهی که تا آخرش باهات بمونه سالم و صالح ان شاء الله ریحان گلم میبوسمت و التماس دعا دارم یادته گفتم به امید روزایی که از حالت تهوع هات بگی نمیدونی الان مثه منگلا یا میخندم با گریه خوشحالم برات مراقب خودت باش
مامان جون
پاسخ
فریبا جون باورم نمیشه ممنون عزیزم هنوز توشوکم،ان شالله بزودی زود قسمت خودت باشه از خدا خواستم همه دوستای منتظرم این روزها رو ببینن، دعا کن همه چی خوب پیش بره
مامان
18 خرداد 93 13:13
سلام عزیزم مبارکا باشه.
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی و بابایی دخمل بلا
18 خرداد 93 14:25
سلاااااااااااااااااااااااااااام ریحانه جووووووووووووووووووووونم مبارکههههههههههههههههههههه. وایییییییییییییییییییی خدایا شکرت . از وبلاگ فریبا جون دیدم باردار شدییییییییی بال درآوردم. همیشه از شنیدن خبر بارداری مامانهای منتظرررررررررررر خوشحال میشم. خدایا شکرت . تبریک میگم بهت مامانی مهربون . برای بقیه منتظرا دعااااااااااااا یادت نره گل من . دعای زن باردار گیراست . باداریتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککک.
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیز منم همیشه از خبر بارداری دوستان خوشحال میشدم اما این دفه قرعه بنام من افتاد و خیلی خدارو شاکرم ان شالله همه دوستان بزودی این لحظات نابو ببینن
زهرا
18 خرداد 93 15:28
سلااااااااااااااااااااااااااااااام وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای شکر شکر شکرررررررررر نمیدونم چی بگم تبریک تبریک الهی به شادی و سلامتی میتونم بذارمت تو وبم؟؟ خییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم مواظب خودت باش
مامان جون
پاسخ
ممنون زهرا جونم لطف داری گلم بذار، دعا کن همه چی خوب پیش برهمنم فقط میتونم بگم خدایا شکر
مامان کیانا و صدرا
18 خرداد 93 15:38
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدیدی بهت گفتم..دیدی بهت گفتم...مبارکه مبارکهنمیدونم چیکار کنم...فقط دلم میخواد از خوشحالی گریه کنمواییییی ریحان جونی خیلی خیلی خیلی برات خوشحالمدوستت دارم و مواظب خودت باش
مامان جون
پاسخ
مرسی دوست جونی منم از خوشحالی کارم شده گریهاصلا باورم نمیشه همش عکس بی بی چکا رو نگاه میکنم
مامان آینده
18 خرداد 93 21:52
سلام مامان ریحانههههههههههههه گل تبریک می گم خانمممممممممممممممممممم خیلی خوشحالم که از پست های تکراری خلاص شدی انشاالله همیشه خوشحال ببینیمت
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم ان شالله قسمت خودت عزیزم
مامان کیانا و صدرا
19 خرداد 93 8:31
خانمی رفتی آزمایش؟؟؟؟منظورم همین حالاست ها؟؟؟؟اگه نرفتی که ....پاشو برو خواب نمونیالبته میدونم که از شوق خوابتم نبردهمنتظرم
مامان جون
پاسخ
سلام دوست جونی اگه بدونی دیشب کلا نخوابیدمرفتم گلم پست میذارم
فرزند صالح
19 خرداد 93 9:15
وااااای یه روز نبودما،خدایا شکرت خیلییییییییییییییی تبریک میگم عزیزممممم. نمیدونی چه قدررررر خوشحال شدم. حسابی مراقب خودت و نی نی باش ایشالا که همممممه چی خوب خوب پیش میره
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله تو هم همین ماه جواب بگیری تا 9 ماه همراه هم باشیم
نیلوفر جون
19 خرداد 93 16:13
مبارکه خدایا شکرت
مامان جون
پاسخ
ممنون نیلوفر عزیزم مواظب خودت و آق پسرت باش ان شالله بموقع دنیا بیاد
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 خرداد 93 16:49
سلام ریحانه جون گل و مهربون آزمایش دادیییییییییییییی؟ چه خبرررررررررررررررررررر؟ منتظرمممممممممممممممم.
مامان جون
پاسخ
آره گلم الان میگم
هستی شاد
20 خرداد 93 9:38
وای نمی دونی چقدر برات خوشحالم اصلأ باورم نمی شه انشاا.. 9 ماه بارداری راحت و بی دردسر و تجربه کنی ونی نی سالم وسرحال بیاد تو بغلت
مامان جون
پاسخ
قربونت هستی جون ان شالله قسمت خودت بشه عزیزم
عطی
28 خرداد 93 12:43
خدایا شکرت شکرت هزاران بار شکرت ریحان جون مادر شدنت مبارک بازم بهت تبریک میگم انشالله 9 ماه بارداری شیرین رو تجربه کنی و یه نی نی سالم و صالح به دنیا بیاری عزیزم
مامان جون
پاسخ
ممنون عطی جونم ان شالله قسمت خودت بزودی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد