آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

6557

پست های تکراری تا کی؟

1393/3/16 19:47
نویسنده : مامان جون
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان، خوبی عزیزکم؟محبت دلم برات تنگه نازگلم، از خدا میخوام که خیلی زود بیای و خانواده مون رو سه نفره کنیبوس نمیدونی چقد دلم میخواد بالای وبت تو قسمت روز شمار بنویسم نی نی من ...ماه تو دل مامانشهمتنظر کاش خیلی زود بیای ....دیگه حرفی برای گفتن ندارم ،احساس می کنم همه پست هام تکراریه همش یه درد دل ، یه خواستن  و انتظار، عزیزکم بیا تا دیگه از خاطراتت بنویسم ........دلم میخواد منم مثل بقیه مادرها حس زیبای مادری رو داشته باشم ، تموم سختی هاتو بجون میخرم تو فقط بیا،خونه مون بدون تو خیلی سوت و کوره

من و بابای مهربونت یه گوشه از زمین خدا منتظرت هستیم اجازتو از خدای مهربون بگیر و بیا پیشمون

دوستت داریمبغلبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان کیانا و صدرا
16 خرداد 93 20:28
سلام عزیزمزندگی خودش تکرار مکرراتهپس نگران نباش ما که نظرمون این نیستایشا...نی نی جونی هم تا دو ماه دیگه میادحالا ببین کی گفتم؟؟بذار قلمبه بشی هی اینجوری بشیخخخخخخخخخخخخخ...فقط امیدوارم بهترینها برای تو دوست گلم اتفاق بیفته و نی نی جونی بیاد پیشت و خیلی خیلی خوشحالت کنه
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون دوست جونیم من که فکر می کنم شما رو هم با حرفای تکراریم خسته کردمخدا از دهنت بشنوه عزیزم دعام کن
فرزند صالح
16 خرداد 93 22:15
قربونت بشم ايششششالا كه زود زود زود خبرشو مینویسی. نمیدونم چرا سر معده ام درد میکنه؟ میترسم قرص یا زیره بخورم! نمیدونم ربطی به بارداری و اینا داره. اونم الان که روز 21امه!!! بدجور تیر میکشه
مامان جون
پاسخ
ان شالله هرچی زودتر خوب بشی عزیزم مراقب خودت باش7 روز از من عقب تری من 28 ام
مامانی
16 خرداد 93 22:49
آخ گل گفتی ریحانه جونم.منم خسته ام از پست های تکراری و خجالت زدم از دوستان بابت نوشته های تکراری ان شاء الله به حق امام زمان که تولدشونم نزدیکه بزودی زود از خودشون حاجتت رو بگیری و دل هممونو شاد کنی به امید روزی که از حالت تهوع های صبحگاهیت بنالی
مامان جون
پاسخ
عزیزم ان شالله خبر بارداری هردومون و همه منتظرها منم برات حالت تهوع صبحگاهی رو میخوام به زودی
مامانی
17 خرداد 93 9:42
سلام عزیزم.دعوت شدید به امری خدا پسندانه تشریف بیارید.منتظرتونم
مامان جون
پاسخ
اومدم
رویا
17 خرداد 93 14:23
مامان شدنت رو ببینم به زودی
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیز
نیلوفر
17 خرداد 93 18:31
عزیزم هممون هم دردیم منتظریم این نی نی بیاد یکم از این تکرار در بیایم انشاا... به زودی این تکرارها تموم بشه واست
مامان جون
پاسخ
ان شالله نیلوفر جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد