آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

6557

قانون راز

1393/2/28 22:13
نویسنده : مامان جون
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشکلم؟ خوبی مامان جان؟امروز میخوام برات از یه مطلب جالب بگم، قبلا یه چیزایی در مورد قانون راز شنیده بودم ، امشبم رفتم یه خورده سرچیدم و دیدم چه قانون جالبی هست، اینکه به هر چی فکر کنی بهش میرسی مهم اینه که باورش داشته باشی و تو خیالت واقعا حسش کنی حالا این خیال میتونه هرچیزی باشه، منم میخوام این قانون رو امتحان کنم میخوام با تموم وجودم تصورت کنم عزیزکم، میخوام به روزهایی فکر کنم که کنارمی گریه میکنی و توبغل من آروم می شی لباسهاتو کثیف می کنی و من برات عوضشون می کنم... میدونم که همه این اتفاقات یه روزی اتفاق میافته یکی از همین روزها بوسبوس

دوستت دارم فراوانمحبتمحبت

خدا جون یه نی نی مثل این جیگری میخوامبوس

 

پسندها (8)

نظرات (35)

هستی شاد
29 اردیبهشت 93 0:39
سلام خانومی انشاا.. زود زود مامان میشی عزیزم
مامان جون
پاسخ
ان شالله با هم هستی جون
مامان کیانا و صدرا
29 اردیبهشت 93 8:44
سلام.خوبی ریحان جونی؟؟باز مرموز شدی و رازدارامیدوارم که حتما حتما و هرچه زودتر به نی نی ناز و خوشگلت برسیبرات دعا کردم و میکنم.دلم روشنه...باور کن.راستی چشمت روشندرکت میکنم...برو برس به زندگی و بگو دوست دارم زندگیو...
مامان جون
پاسخ
سلام خواهر جان شکر خدا خوبم ممنون عزیزم، خوب دیگه آدم باید راز دار باشه
فاطمه
29 اردیبهشت 93 13:56
سلام مامان ریحان ..خوبی ؟ آره میگن از نظر علمی هم ثابت شده .. پس همه با هم از الان شروع کنیم به فکرای قشنگ و بچه های خوشگل و تپل دو قلو !!!
مامان جون
پاسخ
سلام فاطمه جون ممنون آره باید مثبت فکر کنیم من که یه دونه نی نی میخوام اما ایشالله واسه تو
مامان کیانا و صدرا
30 اردیبهشت 93 7:43
خب خب از اون روز میگه دو قلو...حالا که به راز رسیده یه قلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نخیر همون سه قلو برات خوبه...حرفم نباشهبه سلامتی خواهر جونم
مامان جون
پاسخ
خب پشیمون شدم دیدم سخت بیددوست جونی یه دونه خوبه دیگه
کیمیا
30 اردیبهشت 93 9:15
سلام دوست خوب به وبلاگ من بیا واگه تجربه ای داری راهنماییم کن.متشکرم
مامان جون
پاسخ
حتما میام دوست عزیز
مامان کیانا و صدرا
30 اردیبهشت 93 12:18
مرسی دوست جونیم.هردوتاشون آلرژی دارن وحشتناک...دو ساعت طول کشید تا نوبتمون شد و رفتیم پیش دکتر. بعدم واسه صدرا یه قرصی داده که رفتم سرچ کردم و اینطوری شدمنمیخوام بهش بدم فقط از پمادش استفاده میکنم.کف پاهاش قسمت انگشتاش میخاره و پوسته پوسته شدهاون یکی خانمم که لب و لپ وچشم ودماغ و....قرمز شده و خشک بدم میاد از همین آلرژی
مامان جون
پاسخ
آخی عزیزم ان شالله خیلی زود خوب شن
فرزند صالح
30 اردیبهشت 93 13:14
آره منم به قانون جذب اعتقاد دارم. ایشالا هممممه مون نتیجه میگیریم
مامان جون
پاسخ
ان شالله
هستی شاد
30 اردیبهشت 93 18:34
سلام عزیزم ممنون اومدی حالا این قالب که گذاشتم قشنگه دوست دارم نظرتو بدونم
مامان جون
پاسخ
چشم میام میگم
گل خوشبو
31 اردیبهشت 93 12:04
سلام ايشالا بزودي زود به آرزوي قلبيت برسي... هميشه شادباشي...
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیز همچنین شما
آزاده
31 اردیبهشت 93 12:07
امیدوارم هر چه زودتر به آرزوتون برسید
مامان جون
پاسخ
ممنون
مامان کیانا و صدرا
31 اردیبهشت 93 15:56
سلام خوبی؟چه خبراسرت شلوغ شده یا نه؟؟؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون سرم شلوغ که بید ولی برای دوستان همیشه وقت هست
مامان کیانا و صدرا
1 خرداد 93 12:57
سلام خوبی؟خوش میگذره حسابی؟؟؟؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام خدارو شکر عزیزم
مامان کیانا و صدرا
2 خرداد 93 10:52
سلام صبحت بخیردیگه فهمیدم حسابی داری خوش میگذرونی و برات آرزوی بهترینها رو دارم
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
هستی شاد
2 خرداد 93 18:32
سلام عزیزم ممنونم ازت انشاا.. توام خیلی زود مامان بشی
مامان جون
پاسخ
سللام ان شالله باهم مامان بشیم
مامان کیانا و صدرا
3 خرداد 93 9:24
سلام خواهش میکنم.ببخشید اگه مزاحمتون شدم
مامان جون
پاسخ
مراحمی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
4 خرداد 93 7:42
سلام.بابا خیلی خیلی سر حال باشی ایشا....
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
هستی شاد
5 خرداد 93 1:22
تقدیم به خواهر مهربونم
مامان جون
پاسخ
ممنون هستی جون
مامان کیانا و صدرا
5 خرداد 93 15:45
سلام خانمیخوبی گلم؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون دوست جونی
هستی شاد
6 خرداد 93 1:06
جهان بهشت وصال محمد است امشب چراغ ماه، بلال محمد است امشب زمین مکه گل انداخته ز بوسه نور خدیجه محو جمال محمد است امشب مبعث پیامبر اکرم مبارک
مامان جون
پاسخ
برشما هم مبارک
مامان کیانا و صدرا
7 خرداد 93 15:18
سلام دوست جونمدکتر بهم گفته مثل آدم بشین پای سیستم وگرنه انواع آرتروزها رو میگیریولی من همین حالا هم مثل ادم ننشستم
مامان جون
پاسخ
سلام مراقب خودت باش دوست عزیزم منم هیچ رعایت نمی کنم
نهال
8 خرداد 93 9:47
سلام عزیزم خوبی؟ ریحانه و علی جونم خوبن؟ اگه دوست داشته باشی میتونی به ماهم سربزنی
مامان جون
پاسخ
ممنون از حضورت
مامان کیانا و صدرا
8 خرداد 93 19:07
سلام ریحان جونیبیا و هنرمندی ببین
مامان جون
پاسخ
اومدم
سوری
9 خرداد 93 6:33
سلام قربونت بشم...راز همه ما خود خداست که صدامونو میشنوه همیشه....خوشگلترشو از خدا بگیری الهی....
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله برای شما
هستی شاد
9 خرداد 93 18:18
سلام عزیزم خوبی
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون گلم
مامان کیانا و صدرا
10 خرداد 93 9:19
سلام و صبحت بخیر عزیزم
مامان جون
پاسخ
صبح بخیر گلم
هستی شاد
11 خرداد 93 10:55
کجایی عزیزم خبری ازت نیس
مامان جون
پاسخ
هستم عزیزم میام پیشت
مامان کیانا و صدرا
11 خرداد 93 11:27
سلام خوبی؟؟؟حالا متاسفی بابت رمز؟؟؟چرا گلم؟؟؟خوب کردی واسه دل کوچولوت نوشتیقربونت فعلا بای
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم این پستو خیلی وقت پیش نوشته بودم یه ویرایش کوچولو کردم اومده بید اینجا
مامان کیانا و صدرا
11 خرداد 93 19:05
دقیقا منم صبح همین حسو داشتم و حدس زدم به خاطر ویرایشه ولی بازم نوشتم...خخخخخخخخخخخخخ...اوضاع وب منم کم و بیش به هم ریخته شده...بعضی از عکسها حذف شده و خلاصه عالمی داریم با این وبمونراستی چی پزیدی واسه مهمونها؟؟؟؟خوش بگذره همه جورهیه راستیه دیگه کیانایی هم مدرسه اش تموم شد و از این به بعد جنگ و دعوا داریم آن چنانی با برو بچ
مامان جون
پاسخ
پس شماهم حسابی درگیر هستید مهمونها هم واسه بعد شام میومدندوستدارتم
هستی شاد
12 خرداد 93 0:48
مامان کیانا و صدرا
12 خرداد 93 19:21
ای بلا...حالا هی رفته با شو شو شام خورده بعد نوبت خودش فقط شب نشینی داشتهولی آفرین خوشم اومدموفق باشی و شاد دوست گلم
مامان جون
پاسخ
نه بابا ما هم شب نشینی رفته بودیم
مامانی
13 خرداد 93 10:52
سلام به دوست خوبم منم اینو شنیدم اما همش 5 دقه دوام میاره باز میرم سروقت فکرای ... امیدوارم بزودی با فکرای خوشکلی که داری به آرزوت برسی ان شاء الله
مامان جون
پاسخ
سلام باید تمرین کنیم فکرای منفی رو از خودمون دور کنیم عزیزم و هر دومون به آرزومون برسیم
مامان کیانا و صدرا
14 خرداد 93 7:24
دختر تو کجایی؟تهران طوفان اومده تو ناپدید شدی؟؟؟؟؟؟اگه اومدی نت و وب گردی یه سر بیا پیشمون
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم هستم گلم چشم میام
مامان کیانا و صدرا
14 خرداد 93 16:51
سلام خانمیخصوصی دارین ها....چک نمیکنین؟؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام چشم دوست جونی جک می کنم
مامان کیانا و صدرا
16 خرداد 93 10:44
سلام.خوبی؟چه خبرا؟؟؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم خبر سلامتی گلم
هستی شاد
16 خرداد 93 13:04
سلام خانومی ممنون از دعای قشنگت عزیزم سرت خلوت نشده هنوز آپ کنی
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم سرم خلوته گلم حسش بیاد چشم آپ می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد