آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه خدا

6557

عشق مامان

1392/7/9 23:40
نویسنده : مامان جون
159 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان خوبی؟ ماچیه دفعه ایی خیلی دلم واست پر کشید نفس مامان niniweblog.comکاش بودی الان قربون صدقه ات می رفتم الهی مامان فدات شه خیلی دوستت دارم عزیزکم بغلانقد مامانو اذیت نکن دیگه بیا قربون چشات...........ماچماچ

عزیزکم قالب وبلاگتو عوض کردم ، نمی دونی هر وقت میام و اون فسقلی ها رو بالای وبت می بینم دلم ضعف میره واست قلب واسه داشتنت.... واسه این که باشی مثل همین وروجکا نگام کنیniniweblog.com..... بخندی.... بازی کنیم باهم........قلب

 و در آغوشم آرامش بگیری .....از خدا بخواه که بیایی.......بی نهایت دوستت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران
10 مهر 92 14:33
سلام عزیز دلم چطوری؟حتما بیا به وبلاگم ویک مقاله جالب راجب نی نی دارشدن بخون وبهش عمل کن بهت قول میدم موفق بشی منم شروع کردم منتظرتمااااااااااااا


سلام عزیزم باشه میام گلم
مامان
11 مهر 92 18:25
سلام.چه قالب نانازی.منم از خدا میخوام که نی نی زود بیاد پیش این مامان مهربونش.خوش به حال این کوچولو موچولو


مرسی عزیزم ان شالله با دعای خیر شما دوستان
مامان زهرا
12 مهر 92 17:56
سلام عزیزم.......انشاالله خیلی زود میاد بغلت نی نی نازت


سلام مرسی گلم ان شالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد