آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه خدا

6557

مهمونی...

1392/7/8 18:52
نویسنده : مامان جون
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان باباییقلب امروز رفته بودم خونه دوستم ، یه نی نی ناز یک ونیم ساله داره اسمش نازنین هست ان شالله بیای و باهاش دوست بشی و باهم بازی کنید امروز خیلی دلم می خواست باشی و با نازنین جون بازی کنی، عزیز دل مامان الهی فدات شمماچ مامانی امروز حسابی با نازنینی بازی کرد،اونم همش شیرین زبونی میکرد و بهم می گفت آله( خاله)........

عزیز دلم از خدا بخواه که زودی بیای پیش ما..............ماچ

دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آینده
8 مهر 92 19:04
منم عاشق بچه هام شیرین زبونیشون دلمو آروم می کنه ایشالا نی نیتون زود زود بیاد تا همبازی بقیه بچه ها بشه خوشبخت باشید
مامان
8 مهر 92 20:15
با سلام و آرزوی روزهای خوش برای شما
مامان نخودی
8 مهر 92 21:52
ایشا.. زود میان


ان شالله
زهرا
8 مهر 92 22:55
ان شاالله به زودی بیاد
زهرا
9 مهر 92 10:46
انشاالله همیشه به مهمونی..........منم شیرین زبونی بچه ها رو دوست دارم وقتی باهام حرف میزنن دلم میریزه!!!انشاالله هرچه سریعتر از شیرین زبونی های نی نی خودت بنویسی.....آمییییییین


مرسی عزیزم ان شالله
arezoo
10 مهر 92 23:36
سلام گلم امیدوارم هرچه زودتر نی نی خودت همباز نینی های دوستان و فامیلت بشه. منم هرموقع میرم خونه دوستم همش میگه تو کی میخوای یه بچه بیاری بچه من تنهاست.


به منم همینو میگن عزیزم ان شالله نی نی های هر دومون زودی بیان پیشمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد