آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه خدا

6557

باباجون اومد.........

1392/7/13 12:57
نویسنده : مامان جون
165 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خوبی؟قلببابا جون بالاخره از ماموریت اومد مامان  خیلی خوشحاله حسابی دلم واسش تنگ شده بود خجالتدیروزم رفته بودیم گشت وگذار حسابی خوش گذشت الانم بابایی رفته بیرون منم بعد اینکه خونه رو مرتب کردم و نهار درست کردم گفتم بیایم یه خورده برات بنویسم لبخندچند روز نیومده بودم وحسابی دلم واسه ناز گلیم تنگ شده بودقلب مامان به قربونت قند عسلم وبتو نشون بابا دادم حسابی خوشش اومد، قراره بابا جونی هم بیاد واست بنویسه پس منتظر حرفای بابایی هم باشقلب

می بوسمت نفسمماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا
13 مهر 92 15:59
چشم و دلت روشن عزیزم......انشاالله همیشه بهتون خوش بگذره خصوصی عزیزم
مامان
13 مهر 92 17:45
سلام.چشمتون روشن.کنار هم شاد و خوشبخت باشید.قدر لحظات با هم بودنو بدونین.روزهایی که میگذره هرگزتکرار نمیشه.خرم باشید.


سلام ممنونم واقعا باید قدر روزها رو دونست دوست خوبم
مامان نخودی
13 مهر 92 17:46
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم حالا که بابای نی نی امد دیگه غصه خواهرتم که رفته کمتر میخوری عزیزم مراقب خودت باش[h


سلام دوست خوبم به امید روزی که نی نی هر دومون بیاد
مامان آینده
13 مهر 92 19:49
سلام
چشم و دلت روشن
به امید روزی که خبر اومدن نی نی رو بدهی و همه امون رو دل شاد کنی


سلام مرسی عزیزم
آرزو
14 مهر 92 16:25
سلام گلم چشمت روشن.آقاتون تشریف آوردن وای که چقد سخته وقتی ی مدت دور میشن ازت.ماکه اینجوری نیسیم ولی درک میکنم.


سلام عزیزم مرسی آره خیلی سخته........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد