آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

هدیه خدا

6557

کلاس بارداری

1393/9/19 14:42
نویسنده : مامان جون
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر، خوبی نفس جونم؟ امروز اولین جلسه کلاس بارداری رو رفتم، هر چند یه خورده دیر شده اما برنامه مامانی یه خورده فشرده شد تا بهمن تموم شه،کلاسش خیلی خوب بود، امروز در مورد تغذیه بود و خیلی مفید بود،صدای قلبتم شنیدم، ماما بهم گفت صدای ناز قلبت شبیه پسرهاستتعجب هر چند برام فرقی نداره مهم اینه سالم باشی،کلی هم بازی گوشی کردی و مامانو نگران کردی،آخه قلبت پیدا نمی شد، که خانم ماما گفت برای اینه که خانمی در حال بازیه و همش داره تکون میخورهبغلکه بالاخره صدای قلب نازت بلند شد و چه حس قشنگیه صدای قلبت، همدم تنهاییامزیبا

عزیز دلم هر جنسیتی داری برام عزیزترینی،فقط سلامت باش، تو سیسمونی اتم سعی کردم طوری انتخاب کنم که به هردو جنسیت بخوره، پس خیالم راحته، به عزیز جون گفتم دختری دنیا اومد و خیالمون راحت شد که دخملی هست بعدش براش لباس دخترونه میخریمبوسهفته بعد باید برم دکتر برا چکاپ، احتمالا سونو بفرسته ان شالله سلامت باشی، دلم برات کلی تنگ شده، از هفته 19 به بعد دیگه سونو نرفتم..........دوستت دارم عزیزکمبوسمحبت

فردا بسلامتی میریم ماه 8، ان شالله این دو ماه رو هم بسلامتی بگذرونیم

زهرای عزیزم، خدارو شکر بسلامتی فارغ شدی و دختر گلت دنیا اومد، خدایا شکر، ان شالله سلامت باشید

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان کیانا و صدرا
19 آذر 93 18:38
سلام.کلاس میری؟؟؟آفرین ولی چقدر زود رفتی مادر جانایشا...همه چی به خوبی پیش میرهزهرا؟؟؟کدوم زهرا؟اون که باید یه ماهی بشه نی نیش؟؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم، خب دیگه ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازستمن تازه دیروز فهمیدم نی نی اش دنیا اومده البته الان باید 18 روزه باشه
مامان مهربون
20 آذر 93 13:23
سلام خانومی انشالا این دو ماه به سلامتی بگذره و نی نی نازت رو بغل کنی میشه بگی کلاس بارداری رو کجا میری؟ هزینه و ساعتایی که میری چه طوریه؟ مرسی
مامان جون
پاسخ
سلام،ممنون دوست عزیز،این کلاس ها تو بیمارستان های دولتی و خصوصی برگزار میشه، بیمارستان های دولتی رایگانه،تقریبا باید از ماه 6 بارداری رفت که من دیرتر رفتم
مامان مهربون
20 آذر 93 21:22
مرسی عزیزم میشه بدونم شما کدوم بیمارستان میری و دکترت کیه؟
مامان جون
پاسخ
عزیزم فکر نکنم شهرامون یکی باشه
arezoo
21 آذر 93 22:56
چه خوب که کلاس بارداری میری عکس بارداری هم فراموش نکنی البته ماه اخرت
مامان جون
پاسخ
آره فکرخوبیه
مامان راضیه
22 آذر 93 14:19
مامان کیانا و صدرا
25 آذر 93 19:26
سلام.خوبی گلم؟؟؟راستی میخواستم بهت بگم ماه آخر ایشا....زیاد از گرمی جات استفاده نکن مثل خرما و...امیدوارم نی نی جونی به سلامتی بپره بیاد بغل مامی جونش
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون از راهنماییت عزیزم چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد