آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 30

1393/9/14 13:06
نویسنده : مامان جون
164 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل طلای مامان، بالاخره به هفته رسیدیم و فقط فقط منو عشقمهفته مونده بیای بغلم، نفسکم دیگه از این هفته شمارش معکوس شروع شده ....از خدا میخوام این 10 هفته هم بسلامتی بگذره و سالم و سلامت درآغوشت بگیرم..............دوستت دارم یه عالمه

پسندها (3)

نظرات (6)

مامانی
15 آذر 93 8:04
به سلامتی انشالله این یک ماه باقی مونده هم به خیرت و سلامتی میگذره عزیزم
مامان جون
پاسخ
مممنون دوست عزیزم اما دوماه مونده
نوشین
16 آذر 93 10:19
سلام مامان جون به سلامتی این9 هفته و 5روز هم بگذره من چون تاریخم با شما یکی هست هر روز میام سر میزنم شما مطلب میزاری خیلی ذوق میکنم
مامان جون
پاسخ
مرسی گلم شما هم آپ کنمن که وقت آزاد زیاد دارم دوست دارم برا دخترم بنویسم
مامان کیانا و صدرا
16 آذر 93 18:12
من اونروز واسه این پست نظر گذاشتم.چرا نرسیده؟؟به هر حال اول فک کردم نوشتی 1 هفته مونده بعد دیدم صفرش اونوره و 10 هفته موندهخیلی تعجب کردم یکو دیدمایشا....به سلامتی عزیزم.فدات
مامان جون
پاسخ
نظر نبود خواهری اوه کاش یک هفته باشه،البته این روزها خ سریع میگذره ان شالله به همین زودی میشه یک هفته
معصومه مامان ستیا
16 آذر 93 23:57
عزیزم ممنون اومدی پیشمون.چش رو هم بذاری به لطف خدا میشه چهار پنج ماهه.من هنوزم بتورم نشده که پیشمه دخترم
مامان جون
پاسخ
ان شالله ستیای عزیز سلامت باشه،این روزها که خیلی زود میگذره
نوشین
17 آذر 93 8:31
سلام عزیزم خیلی خوبه که نی نی ها هم سنن برای من هم شبا غیر از زمانی که بیدار میشم و گلاب به روت برای دستشویی میرم که خیلی خوابمو مختل کرده تکون نمیخوره صبحا قشنگ تکون میخوره منم بلند میشم صبحونه میخورم
مامان جون
پاسخ
سلام دخترمن که منو برا صبحانه بیدار نمیکنه منم خیلی خوابالوددیر بیدار میشم برا صبحانه و بعدش عذاب وجدان که دخترم گرسنه مونده و حسابی میخورم
♥ مامان مهیلا ♥
19 آذر 93 0:56
سلام وای دیگه چیزی نمونده به خودتون برسین و از خواندن قرآن و مخصوصا سوره ی عصر غافل نشین راستی اسم پیدا کردین؟
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون، اسمش رو آره ولی فعلا تو وبش نمیگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد