آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

هدیه خدا

6557

آخرین روز هفته 27

1393/8/28 10:14
نویسنده : مامان جون
174 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک قشنگ من حالت چطوره؟ خداروشکر که روز بروز داری بزرگتر میشی و قوی تر ومن اینو از حرکات نازت می فهمم، عزیز دلم امروز آخرین روز هفته27  هست و به امید خدا دیگه چیزی نمونده به لحظه دیدار، به هفته 30 که برسیم میشه شمارش معکوس، دیشب اومده بودی به خوابم ، تو بغلم بودی و چه شیرین بودی نفسم ، خوابت میومد و من میخواستم بخوابونمت، این روزها صحبت مشترک من و باباجون شدی، چند روز پیش باباجون میگفت :خیلی لذت داره از سرکارکه میام دختری برام چای بیاره و کنارم بشینه، یا اینکه وقتی کوشولویی بابا که از سرکار بیاد خواب باشی بیدارت میکنه و باهات بازی میکنه،پس آمادگی داشته باش عزیزم، مثل همین روزها که بابای مهربون وقتی میاد شما رو از خواب بیدار میکنه و دختری عزیزم هم برای اینکه دلمون رو نشکنه یه لگد میزنه و دوباره میخوابه،اینم بگم اگر ساعت بیداریت باشه هم حسابی لگد بارونم میکنی و من عشق میکنم با هر حرکتت، تازگی ها یه سری حرکت شبیه سکسکه حس میکنم و عاشق تک تک دلبری هاتم......

جونم برات بگه که این روزها فکرم مشغوله اینه که چطوری از یه فرشته ناز مراقبت کنم، اگه نصفه شب شیر بخوای و من بیدار نشم، اگه نتونم خوب کاراتو بکنم ، آخه اولا خیلی کوشولویی و عزیزجون نهایتش دوهفته پیشمون بمونه وبعدش ما دوتا تنها میمونیم، اما خب عشق من کم کم یاد میگیریم دیگه.....

احتمالا اول هفته بعد برم برای چکاپ ماهیانه که امیدوارم خوب خوب رشد کرده باشی و همه چیز نرمال باشه عزیزک مامان،نفسم تا آخرش سفت بدلم بچسب و خوب رشد کن، تنها آرزوم اینه که صحیح و سلامت بیای بغلمون

دوستت دارم دخترم و روز بروز بی قرارتر میشم برای دیدن روی ماهت...........

خدایا همه این لحظات زیبا رو نصیب همه منتظران کن

پسندها (1)

نظرات (3)

سوری
28 آبان 93 15:00
سلام چطوری مامان ریحان؟
مامان جون
پاسخ
سلام شکر خوبم عزیزم
مامان کیانا و صدرا
3 آذر 93 17:36
سلام خانمیخدا رو شکر که همه چی خوبه و نی نی جون مشت زن و لگد زن قهاری شدهایشا....این چند هفته هم به سلامتی میگذره و نی نی میاد بغغغغغل مامان
مامان جون
پاسخ
سلام گلم بالاخره سرتون خلوت شددخترکم آرومه انتظار داشتم لگدهاش بیشتر باشه
مامان کیانا و صدرا
3 آذر 93 17:37
مطمئن باش یاد میگیری و با کوچکترین حرکتش از خواب میپری و چشم بسته پوشکشو تعویض میکنی و حسابی میشی مامان
مامان جون
پاسخ
امیدوارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد