آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

همچنان دودل برا اسم

1393/8/19 10:37
نویسنده : مامان جون
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا ممنون بخاطر کمکتون

وای چقدر سخته انتخاب اسم، موندم چیکار کنمسوال حالا که نظر خواهی کردم بیشتر دودل شدم،هرچی بیشتر فکر میکنم به نتیجه ایی نمیرسمعینکنظرتون در مورد اسم های زیر چیه؟

محیا: به معنی زنده و پویا ، از اسامی خدا هست

یسنا: به معنی حمد و ستایش خداونده، یکی از بخش های اوستا هم هست، ما نظرمون رو همین اسم بیشتر بود اما بخاطر اینکه اوستایی و زرتشتی هست دودل بودم و هستم، هر چند باباش یسنا صداش میکنه، زرتشت هم یه پیامبر بوده اما مثل بقیه دین ها تحریف شده، دودلیم برا اینه که میگم بچم مسلمونه چرا اسم زرتشتی بذارم، باباش میگه زرتشت هم پیامبر بوده خب مثل حضرت عیسی و موسی و...

ثنا : یعنی حمد وستایش

سنا: روشنایی

هانیه، یگانه، ریحانه، ستایش رو هم دوست دارم اما تو اقوام داریم، میخوام اسم دخترم تک باشه

ممنون میشم نظراتتون رو بگید، اسم دیگه ایی هم بنظرتون قشنگه پیشنهاد بدید

پسندها (3)

نظرات (13)

مامان آینده
19 آبان 93 12:28
عزیزم سلام من یه جا دیدم یسنا اسم قرآنی هست اتفاقا اسم قشنگیه یعنیا تمامی اسم هایی که گذاشتی جز محیا ، جزو لیست اسم فرزند آینده ام هست اگه دختر باشه گلم دعا کن منم زودی مامان شم
مامان جون
پاسخ
سلام، من همه جا خوندم اوستایی هست اما معنی خوبی داره حالا نمیدونم ان شالله بزودی مامان میشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
19 آبان 93 17:15
ببین گلم اگه دوست داری اسمی که میذاری پارسی باشه خب یسنا هم قشنگه هم با معنی.مثلا کیانا هم اسم پارسیه یا سوشیانت که برا پسره یا ارسلان و اشکان و انوشه و.....پس این سلیقه ای هستش.ولی بین اسمهایی که مد نظرتونه من به شخصه ثنا رو هم دوست دارم.ضمنا میخواستم هستی و نگار رو هم پیشنهاد بدم.تازه هدیه که اسم وبتونه هم قشنگه.ولی همش بستگی داره به نظر خودتون دوتا.از طرفی من به بچه بعدیمم فکر میکردم مثلا اگه یسنا بذارم اون یکییو چی بذارم؟پسر یا دخترعزیزم ایشا.....سلامتی همنشین وجودتون باشه و اینم بگم خودش اسمشو با خودش میاره
مامان جون
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزماوه بچه بعدیامیدوارم اسم خوبی براش انتخاب کنیم
♥ مامان مهیلا ♥
21 آبان 93 15:17
تمامی اسماتون قشنگه منم یسنا رو دوست دارم راستی اگه خواستین اسم مهیلا رو بزارین قرانیه سوره ی مزمل اسم نابیه کسی نشنیده البته یه پیشنهاده
مامان جون
پاسخ
مهیلا هم قشنگه درموردش فکر میکنم
مامان کیانا و صدرا
22 آبان 93 19:29
تو معلومه کجایی خواهر؟خوبین همه تون؟ایشا....سلامت و سرحال باشید
مامان جون
پاسخ
خوبیم عزیزم
خاموش
23 آبان 93 10:31
تمنا چطوره؟:-)
مامان راضیه
23 آبان 93 23:07
همشون قشنگن عزیزم، یسنا خاصه
مامان جون
پاسخ
مرسی گلم
نوشین
24 آبان 93 9:14
سلام مامان جون خوبی عزیزم؟به نظرم محیا قشنگه
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم، یکی دو روزه فهمیدم نی نی یکی از اقوام اسمش محیاست،
نیلوفر جون
24 آبان 93 18:50
سلام عزیزم واقعا سخت اسم انتخاب کردن تمام اسمای که گفتی قشنگ تا روز اخر من اسم انتخاب میکردم اخر همون شد کهشوهرم میگفت
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم گل پسرچطوره؟آره واقعا اسم انتخاب کردن خ سخته
مامان کیانا و صدرا
25 آبان 93 9:53
ریحان کجـــــــــــــــــــــــــــــــایی؟؟؟صدام رسید بهت؟؟؟؟دختر! حالتون خوبه؟؟؟سرما خوردی؟نتت بی شارژه؟؟؟رفتی ددر دودور؟؟؟خب یه خبر بده خانمی
مامان جون
پاسخ
ببخشید نگرانت کردم نتم مشکل داشت حالمون خوبه خوبه
مامان نازی
26 آبان 93 19:45
سلام عزیزم من تا قبل اینککه جنسیته نی نی مو بدونم که دختره یا پسر واسه اسم دختر محیا و یسنا رو انتخاب کرده بودم البته بیشتر از محیا خوشم میومد
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم ان شالله امیرمهدی بسلامتی دنیا بیاد
فاطمه ع
2 آذر 93 20:37
سلام عزیزم منم میخاستم یسنا بزارم اما بخاطر همین دلیل که گفتی منصرف شدم و هنوز اسمی انتخاب نکردم
مامان جون
پاسخ
سلام گلم امیدوارم اسمهای خوبی براشون انتخاب کنیم
مامان حلما
14 آذر 93 15:36
سلام دوست خوبم منم می خواستم اسم بچمویسنا بذارم اما دقیقابه هئین دلیل منصرف شدم وگذاشتیم حلما به معنی بانوی صبور ازصفات حضرت زینب ومن اعتقاددارم یکی ازقشنگ ترین اسمای دنیاست. انشاالله نی نیت به سلامتی قدمای کوچولوشوبذاره تودنیا
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیز
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 22:50
سلام خوبین ؟ مامان مهربون ... ایشالله نی نی نازتون هم بدنیا میاد .... به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم..... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد