آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

اسم کوچولوم چی باشه؟

1393/8/16 22:53
نویسنده : مامان جون
362 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز و همیشه همراهم سلام

بنظرتون اسم عروسکمو چی بذارم؟ دنبال یه اسم هستم که هم معنی خوبی داشته باشه، هم تلفظ ساده ایی داشته باشه و هم قشنگ باشه، معنی اسم هم برام خیلی مهمه که معنی مذهبی داشته باشه، با همسری به یه نتیجه هایی رسیدیم اما میخوام نظرات شما رو هم بدونم

پیشنهاد ما: یسنا، محیا، ستیا

البته بیشتر از یسنا خوشمون میاد،حالا اسم های دیگه ایی با ویژگی هایی که گفتم اگه تو ذهنتون هست خوشحال میشم بیاید و بگیدآرام

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان کیانا و صدرا
17 آبان 93 8:52
من باید فکر کنم تا پیشنهاد بدم.حالا باز میامفعلا اینا رو ببین:مهلا مهرسا مانیا مهسا ملینا ثمین(گرانبها)صبا مانا کیمیا سها(ستاره درخشان)س با ضمه خونده میشه.وصال پریا یاسمین نسترن من از اینا خوشم میاد و یه عالمه اسم دیگه که الان یادم نیست.خخخخخخخخخخخخخخخخ ایشا....در سلامتی کامل باشید
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم درموردشون فکر میکنم بازم منتظرت هستممطمئنا خوش سلیقه ایی برا انتخاب اسم کیانا و صدرا اسمهای قشنگی بیدن
عطی
17 آبان 93 17:21
سلام مامان ریحان جونم ایشالله به سلامتی دنیا بیاد نازگلت اسامی که خودت گفتی خیلی قشنگن اما منم چندتایی که خودم دوست دارمو با معنیشون برات میذارم وانیا (هدیه با شکوه خداوند) ٔاِلسا(دختر نجیب و پاکدامن-قسم خدا-قو دختری که مانند قو خرامان راه میرودو بخشنده وسخاوتمند است-حقیقت) مانلی(بمان برایم) آسِنا(مادر پاکی ها) آنیتا(از بین برنده ناپاکی و پلیدی-نام ایزد آب در اوستا به صورت دوشیزه ای بسیار زیبا و بلند بالا توصیف شده است) معانی این چند اسمو خیلی دوست داشتم من تصمیم گرفته بودم اگه نی نیم دختر بود بگیرم وانیا اما خدا نخواست مراقب خودت و نی نی جونی باش عزیزم ایشالله به سلامتی تو آغوشت بگیریش بوس واسه مامانی و یار تو دلیش
مامان جون
پاسخ
مرسی دوست مهربونم اسمهای قشنگی ان ان شالله بزودی دختر دار بشی و اسمشو بذاری وانیا
مامان
17 آبان 93 22:53
عزیزم یسنا قشنگه.ان شائ الله هرچی نامش باشه مبارکش باشه
مامان جون
پاسخ
مرسی گلم
مامان کیانا و صدرا
18 آبان 93 19:10
راستی ثنا و ستایشم اضافه کن.ندا آوا نغمه طنین ترنم متینا خب باز برم فکر کنم میام.خخخخخخخخخخخخ.انگاری من مامانشمسلام یادم رفت
مامان جون
پاسخ
اسم های قشنگی ان، خب خاله جونیش هستی
فرزند صالح
18 آبان 93 19:58
معنی یسنا و ستیا رو نمیدونم، فقط یادمه تو کتاب ادبیات دبیرستان نوشته بود یسنا اسم یکی از کتابای زرشتیاست. از اسم محیا خوشم میاد اسم فارسی میخوای ؟ یا فارسی عربی فرقی نداره؟
مامان جون
پاسخ
یسنا یعنی ستایش و حمد خدا ، ستیا هم لقب حضرت معصومه هست، فرقی نداره معنی اش برام مهمتره
مامان راضیه
18 آبان 93 20:24
سلام گلم ان شاالله که همیشه شادو سلامت باشین من عاشق اسم مهربان هستم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
arezoo
22 آبان 93 12:34
خوب مسلما سلیقه ها با هم فرق داره و تو انتخاب اسم پدرومادر از همه مهمترن ولی اگه بخوام نظر بدم یسنا قشنگه ولی اسمی بوده که سال پیش جز 10 اسم اولی که زیاد تکرار شده. یه مورد دیگه هم تو انتخاب اسم هست سلیقه اطرافیان خودت آخه اونام میخوان صداش بزنن باید بتونن قشنگ صدا بزنن ولی خودتون 2تا از همه مهمترین به نظرم تو اسمهای خودت رو روی یک برگه بنویس شوهرتم بنویسه احتمالا یه اسم مشترم پیدا میکنید اونوقت بهتر باهم به تفاهم میرسید. رکسانا- سالومه- ارغوان- پرنیا- گلسا- آتوسا- ماندانا- ماریا- مانیا
مامان جون
پاسخ
ممنون بخاطر راهنماییت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد