آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 26 عزیزکم

1393/8/14 18:17
نویسنده : مامان جون
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر تو دلی نازم، خوبی قشنگ مامان؟ محبتخداروشکر که روز بروز داریم به روز دیدار نزدیک تر میشیم، ان شالله که تا آخر 9 ماه به دل مامان سفت بچسبی و بسلامتی دنیا بیای، این روزهایی که گذشت همه جا عزاداری برای امام حسینمون بود، و من از آقا سلامتیتو خواستم دختر ناز من، اینکه بسلامتی دنیا بیای و فرزند صالحی باشی، ان شالله سال دیگه لباس حضرت علی اصغر تنت می کنم و می برمت مراسم،از آقا خواستم که هیچ زنی رو که دوست داره مادر بشه تو حسرت نذاره و ان شاله به کرم و مهربانی خودش همه رو حاجت روا کنه......

دخترک من به امید خدا فردا وارد هفته میشیم ومنو عشقم هفته میمونه به لحظه در آغوش کشیدنت که ان شالله بسلامتی بگذره........

خیلی دوستت دارم دختر قشنگ منبغلبوسبغل

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان کیانا و صدرا
14 آبان 93 19:47
سلام ریحان جونیمخوشحالم که حال مامی و نی نی خوبهممنونم که اومدی پیشم.فدات شم.راستی نگفتی اسم دخملی چیه؟؟؟؟جون ما بیا بگو دیگهشبت خوش عزیزم و بازم بهترینها رو براتون میخوام و میدونم که قلمبه شدی
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم،اسمش قطعی بشه چشم،آخه الان اسمشو بگم بعد نظرمون عوض شه بچمون دو اسمه میشه،قلمبه که چه عرض کنم کم کم دارم تابلو میشم این یعنی دخترکم داره بزرگ میشه و خیلی لذت بخشه
مامان و بابایی
16 آبان 93 1:37
وای عزیزم چه زود گذشت استفاده کن این روزا رو اخرین روزایی دونفری
مامان جون
پاسخ
واقعا داره زود میگذرهچشم
♥ مامان مهیــــــــــــــــــــــلا ♥
16 آبان 93 1:39
26 هفتگی مبارک انشالله 39 هفته ای دیگه چیزی نمونده همش 14 هفته هورررررا
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله
مامان کیانا و صدرا
16 آبان 93 16:55
باشه گلم.فعلا نگو تا قطعی بشه.دلتم خواست بگو حاضریم کمکت کنیمخوشحالم که همه چی آرومه و ایشا.....این 14 هفته هم به سلامتی بگذرهشاد باشی دوست خوبم
مامان جون
پاسخ
حتما کمک میخوام ازتون عزیزم برای اسممامان بقربونش
arezoo
22 آبان 93 12:21
و به زودی روزی بیاد که ماههای بارداری نه ماههای عمر دخترت رو بشماری مثل باد میگذره امید داریم به سلامتی واسه همه بگذره
مامان جون
پاسخ
ان شالله عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد