آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 28 نازگلم

1393/8/29 11:01
نویسنده : مامان جون
134 بازدید
اشتراک گذاری

عقش مامان ورودت به هفته مبارک ان شالله هفته دیگه مونده

ان شالله این هفته های باقی مونده بسلامتی بگذره و بیای بغلم دخترک من، بشی همدم تنهاییم، دختر خیلی عزیز و دوست داشتنی هست برای پدر مادر، حالا میگن دختر بابایی هست اما دخترو مادر همیشه یه چیز دیگه است، خوشکل من ان شالله سلامت باشی همیشه............دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان راضیه
1 آذر 93 18:24
ان شاالله این 12 هفته هم به سلامتی و شادی مگذره
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم ان شالله قسمت خودت بشه
مامان کیانا و صدرا
3 آذر 93 17:38
28 هفتگیت مبارک دخملی جون که هنوز مامیت برات اسم نذاشته و من صدات میکنم یگانه
مامان جون
پاسخ
ممنون خواهری، اسمشو انتخاب کردیم امافعلا نگیمشاید تا دنیا اومدنش نظرمون تغییر کنه
مامان کیانا و صدرا
4 آذر 93 18:26
باید به من بگیایشا.....سلامت و ناناز و خوشمل و خوش قدم و خوش نام باشه
مامان جون
پاسخ
چشم عزیزم میام میگم به خاله
مامانی
6 آذر 93 8:37
سلام مامان ریحان مبارکت باشه انشالله برا ماهم دعا کنید
مامان جون
پاسخ
ان شالله بزودی همه این روزها رو می بینی و یه فرشته ناز بیاد تو دلت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد