آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

نی نی سایت...

1392/8/11 21:18
نویسنده : مامان جون
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان، حالت که خوبه پیش خداجون؟

عزیزکم خیلی خوشحالم از اینکه با نی نی سایت آشنا شدم اینجا کلی دوستای خوب ومهربون دارم، ان شالله وقتی که اومدی با نی نی های دوستام دوست بشی....

از وقتی میام اینجاخیلی چیزا دیدم وخوندم...........یه عده مثل خودم چشم به راه یه نی نی ناز و سالم هستنیه عده هم مامان هستن واز خاطرات کوچولوهاشون میگن 

بعضی ها هم بچه های بیمار دارن که خیلی ناراحت کننده هست

از خدا بخواه فرشته من، که بچه هاشون زود زود خوب شن.......اخه بچه ها تحمل مریضی ندارن ومامانا هم نمیتونن مریضی دلبندشون رو ببینن...من با اینکه هنوز ندارمت نمیخوام هیچوقت حتی خار تودستت بره و بی نهایت دوستت دارم ..........دعاشون کن گلم

نفس مامان دیگه فقط برا اومدن تو دعا نمی کنم... هر وقت میخوام دعا کنم اول یاد دوستام میافتم دعا کن فرشته هاشون زودتر بیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
12 آبان 92 1:21
سلام عزیزم ایشا.. نی نی همه سالم باشه خدا مریضا زود شفا بده امین


امین..........
مامان
12 آبان 92 17:27
سلام خانمی.با تقدیم بهترین آرزوها و امیدها برای همه کودکان دنیا.و همین طور برای قلب مهربون شما
زهرا
13 آبان 92 1:23
الهی آآآآآآآآآآآآمین....
مامان
15 آبان 92 18:50
سلام خانمی.خوبی؟کم پیدایی نگرانت شدم.یه خبر بده گلی جون.


سلام دوست خوبم چند روزی نبودم
کیانا
4 آذر 92 15:37
خیلی خیلی ممنونم که به وبلاگم سر زدین !!!!!
مامان جون
پاسخ
قربانت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد