آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

ختم قرآن گروهی

1392/8/6 18:50
نویسنده : مامان جون
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم امیدوارم همیشه خوب وخوش باشیدقلب از  همتون ممنونم که همیشه همراهم هستید وتنهام نمیذارید،لبخند من وخواهرم جندساله واسه روز عاشورا ختم قران داریم ، میخوام امسال شما دوستای عزیزمو هم تواین کار شریک کنم تا به امید خدا به حاجتمون برسیم... دوستانی که میخوان تو اون روز به همراه هم قرانو ختم کنیم بهم خبر بدن تا بگم کدوم قسمتو بخونن......لبخند

امیدوارم به حق آقا امام حسین(ع) ، خدا حاجت همه مون رو بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فندوق مامان
6 آبان 92 21:06
سلام عزیزم من شریک فقط باید تو اون روز بخونیم ؟ من از سورهی فیل به بعد رو میخوام.


سلام آره گلم باید همون روز بخونی،ان شالله حاجت روا بشی
fariba
6 آبان 92 21:40
سلام عزیزم.منم شریکم.فقط روز و مقدار قرائت رو بهم بگی عزیزم.انشااللله شمام به خواسته هات برسی خانومی




سلام گلم، روز عاشورا باید بخونی سهم شما حزب اول قرآن


باران
7 آبان 92 12:29
من عزیزم دوست دارم اما اون روز اصلا وقت نمیکنم صبح تا ظهرکه باشوهرم باهیعت ودسته ایم ظهرش مهمونیم بعداز ظهرشم نمیدونم کجاییم چون برای تاسوعا وعاشورا میریم همدان


قربونت باران جون،تونستی یک صفحه هم بخونی خوبه..نشد هم جات میخونم،دوست دارم تا سال بعد همه مون حاجت روا بشیم
فندوق مامان
8 آبان 92 0:56
عزیزم من کل جزء اخرو میخونم


باش عزیزم
باران
8 آبان 92 10:45
فدای لطفت چشم من دیگه واسه خودم دعانمیکنم شماهارو دعامیکنم خدایاااااااااااااااااا

من هم برای شما دعا میکنم
مامان آینده
8 آبان 92 20:42
سلام گلم
منم شریک
اون حزبی رو می خوام که سوره یاسین داره!!!
اگر هم نشد طوری نیس هر چی قسمتم شد بهم بده...
حاجت روا


سلام عزیزم همون سوره یس رو بخون ان شالله حاجت روا بشی
fariba
9 آبان 92 11:51
خانومی من حزب اول رو میخونم فقط سوره الرحمن هم سهم من باشه لطفا. ممنونم انشاالله همه حاجت روا شن


باش گلم ان شالله شما هم حاجت روا شی خانومی
مامان
10 آبان 92 10:10
سلام عزیزم.مدتیه نتونستم بهت سر بزنم.یعنی اومدم وبت ولی عجله ای بوده و زود رفتم و نظر نذاشتم.امیدوارم همه تون حاجت روا شین.منم اگه تونستم به نیت شما براتون زیارت عاشورا میخونم.ضمنا ممنون که به کیانا سر زدین.شاد باشید و پایدار.


سلام عزیزم...قربونت شما همیشه بهم لطف داری...ممنون از محبتت
مامان
10 آبان 92 10:55
سلام خانمی نیم ساعت پیش اومدم نظر گذاشتم کانکت نبودم نظرم پرید.به هر حال عزیزم خوبی؟چطوری؟این روزا اومدم وبت ولی عجله ای بوده و زود رفتم.امیدوارم همه تون حاجت روا بشین.منم به نیت شما ایشا...براتون زیارت عاشورا می خونم.راستی ممنون که به کیانا سرزدین.پایدار و شادمان باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد