آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

هدیه خدا

6557

ماه 9 عشقکم.....

1393/10/20 13:25
نویسنده : مامان جون
419 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ مامان خوبی؟

فکر کنم حسابی جات تنگ شده، عزیزکم امروز وارد ماه 9 شدیم، دیگه چیزی نمونده و این آخرین ماهی هست که تو دلمی و کم کم باید آماده بشم که خانم کوچولومو در آغوش بگیرم، به مامان قول بده تا آخرش سفت به دل مامان بچسبی و بموقع دنیا بیای ....امیدوارم همه چیز خوب پیش بره ، همون طور که این 8 ماه خوب بود،فقط ماه 8 یه خورده اذیت شدم،اما اونقدر که فکرشو میکردم نبود،اما خب فدای یه تار موت عزیزکم، جای دخترکم تنگه وگرنه قصد اذیت کردن مامانی شو نداره، Sheklak-Khandeh (47)

فکرشو نمیکردم این انتظار شیرین به این سرعت بگذره و کمتر از 40 روز دیگه منم به معنای واقعی مادر میشم، فقط میتونم بگم خدایا شکر..................................محبت

خدایا این روزهای شیرینو نصیب همه منتظران کن.................................آمینآرام

پسندها (6)

نظرات (8)

خاله عاطفه
20 دی 93 14:31
سلام خوبین؟؟ چ وب قشنگیییی...ماشالله به کوچولو.... سالم باشه چقد نازی تووووووووووو ب وب منم سر بزنید تازه ساختم دوس دارم نظرتونو بدونم
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون خاله جون چشم میام وبت
خودم
21 دی 93 9:56
سلام خانمی مبارکت باشه، من امروز وبت رو خوندم، خیلی خوشحال شدم که به آرزوت رسیدی و کنجدیت تو دلته، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ان شالله شما هم به آروزت برسی
نیلوفر جون
21 دی 93 10:57
سلام دوست عزیزم ببخشید ما به شما کم سر زدیم عزیزم این روزا بیشتر مراقب خودت باش عزیزم خیلی سیمونی قشنگ بود خیلی عالی دست مامان جونت درد نکنه
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نیلوفرجون، شما هم مراقب آق علیرضا باش
خاله عاطفه
21 دی 93 13:09
سلام مرسی ممنون ایشالله بازم ب ما سر بزنید
نوشین
21 دی 93 18:50
عزیزم نمیدونی بهم چی گذشت تو این چند وقت ممنونم که به فکرم بودی خدا دخمله گلتو برات نگهداره من که همش عذاب کشیدمو گریه کردم دلم برای جوجو کوچولومم سوخت که انقدر اذیت شد برام خیلی دعا کن. راستی 9ماهگی دختر طلات مبارک اگه خواستی رمز بده منم نگاه کنم
مامان جون
پاسخ
ان شالله نی نی هامون بسلامتی بیان بغلمون چشم عزیزم برات میذارم
مامان راضیه
24 دی 93 2:04
خب چی کار کنم رمزو فراموش کردم
مامان جون
پاسخ
برات میذارم راضیه جونم
مامان کیانا و صدرا
25 دی 93 15:39
سلام.چه خبر؟دقیقا کی قراره نی نی جون بیاد؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم،نمیدونمهنوز که خانمی نچرخیده ان شالله 36 ه. تموم شه برم ببینم خانم دکی چی میگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد