آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه سن داره

هدیه خدا

6557

هفته 34 دختریم

1393/10/11 11:19
نویسنده : مامان جون
584 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز تو دلی مامان ورودت به  هفتگی مبارک، خدا رو شکر که تا الان خوب گذشت دیگه چیزی نمونده بیای بغلم، فقط و فقط هفته مونده دخترک مامان.......

دیروز برا چکاپ رفته بودم که خدارو شکر همه چی خوب بود، خانم دکتر برا سوزش معده ام شربت نوشت که امیدوارم خوب شم، آخه با این معده ایی که الان دارم همش حالم بد میشه و ترجیح میدادم کمتر بخورم و نگران شما بودم لاغر بمونی،دیگه اینکه سر خانمی همچنان بالا هست و در کنار معده مامانش، فکر کنم از این معده مامان خوشت اومده و نشون میده شکمو هستی.....باید منتظر چرخیدنت بمونم تا ببینم عزیزکم چطور میخواد دنیا بیاد، هر چی خواست خدا باشه و برای هر دومون بهتر باشه ان شالله پیش بیاد،بوسبغلبوس

عاشق این نی نی شدم، ان شالله عکس های خودت.......دوستت دارمبغلبغلبغل

 

پسندها (4)

نظرات (4)

لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:31
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
مامان کیانا و صدرا
12 دی 93 8:46
سلام.خوبی؟خداروشکر که همه چی خوبهعجب نی نیی هستش این نی نیچه مگسی؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون دوست جونی
مامان کیانا و صدرا
15 دی 93 16:32
ســـــــــــــــــــلام.خوبی خواهر جونم؟؟چه خبرا؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم شکر خدا روزها رو میشمورم
نوشین
19 دی 93 10:32
سلام عزیزم تو رو خدا ببخش که دیر اومدم بیمارستان بستری بودم
مامان جون
پاسخ
سلام گلم الان خوبی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد