آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه خدا

6557

اول مهر

1392/6/31 20:26
نویسنده : مامان جون
173 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان میدونی فردا چه روزیه؟سوال اول مهر.......روز اول مدرسه ها.......

 یاد زمان مدرسه بخیر ذوق وشوق مدرسه وکیف وکتاب جدید ذوق دیدن دوستان 

روز اول مدرسه ها رو یادمه وقتی کلاس اولی بودم با خاله جونی رفتم مدرسه حسابی خوشحال بودم اما برام جای سوال بود که چرا فقط کلاس اولی ها اومدن مدرسه سوال بعدها فهمیدم اون روز روز شکوفه ها هست..یادش بخیر چقد زود گذشتخیال باطل

ان شالله وقتی اومدی پیش مامان وبابایی بری مدرسه و شاگرد زرنگه کلاس بشی

روز شکوفه ها رو واست جشن بگیریم عزیز دل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ناناز
1 مهر 92 15:19
سلام عزیزم ایشالا یه روزی نوبت ماها هم میشه که حسابی از بردن کوچمولوهامون به مدرسه کیف کنیم


ان شالله عزیزم
fariba
1 مهر 92 21:47
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی.بنده هم با افتخار شمارو لینکیدم
مامان نخودی
1 مهر 92 22:28
سلام انشا.. نوبت نی نی ما
ان شا..
باران
4 مهر 92 11:06
سلام عزیز دلم ریحانه جون ممنون اومدی به وبم سرزدی من هم بااجازتون لینکیدمت دوست خوبم بازم بیا پیشم/انشااله به مراد دلت برسی بانو


سلام عزیزم مرسی باران جون منم لینکت میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد