آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

6557

گل مامان

1392/6/29 20:41
نویسنده : مامان جون
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان قلب حالت خوبه اون بالا پیش خداجون؟میدونم که خوب خوبی نفس مامان، اما مامان یکخورده سرما خورده الانم کسلم وفقط دوست دارم بخوابمخمیازه چند روزی هم رفته بودم پیش مادرجونی واسه همین نتونستم بیام به وبت سر بزنم ، خیلی وابسته به این فضای مجازی شدم وقتی میام اینجا احساس میکنم پیشمی گل مامان ماچخیلی خیلی دوستت دارمconnie_rockingbaby.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان
30 شهریور 92 16:03
سلام ریحان خانم گل.پس این مدتی که نبودی پیش مامان جون بودین.منم چند روزی سرما خورده بودم بلاخره مجبور شدم خوب شم.ممنون که بهم سر زدی.به امید خبرای خوش
مامان نخودی
31 شهریور 92 2:53
سیام انشا.. بهتر بشی امیدوارم ماه بعد با هم حامل بشیم نی نی مون از پیش خدا بیان پیش ما


ان شالله عزیزم
زهرا
31 شهریور 92 12:44
ان شاالله زودی خوب میشی.
وااااااااااااااااااای از این وابستگی نگو که منم دچارشم.


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد