آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

هدیه خدا

6557

دختری بلا

1393/9/8 12:53
نویسنده : مامان جون
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل خانمی من

تودل مامان جات خوبه نفسم؟ گل مامان امروز باهم رفتیم بهداشت که صدای قلب نازنینتو بشنوم، آخه همش احساس میکردم حرکاتت کمه و کلا بچه تنبل هستی و همش میخوابیخواب آلود، انتظار داشتم تو ماه 7 حرکاتت بیشتر باشه اما لگد زدنات با هفته های پیش فرقی نمیکنه، همین که به بهداشت رسیدم لگدهای خانمی شروع شد،وقتی هم نوبتم شد و رفتم داخل همچنان لگد میزدی طوری که وقتی میخواستم صدای قلبتو گوش بدم چند تالگد محکم زدی به دستگاهه،خانم ماما خندش گرفته میگه بچت حسابی فضوله و لگداش خوبه، قلبت هم خوب میزد خداروشکر، خیالم راحت شد و فهمیدم نباید بیشتر انتظار لگد از خانمی داشته باشم همین تعداد کافیه، آخه مامان قبلش فکر میکرد شما باید کاراته باز باشی و همش لگد بزنی.....خب دختری نیاز به خوابم داره دیگه و یه مامان بی تجربه....خداروشکر که حالت خوبه

راستی گل دخملی، اگه مشکلی نداشته باشیم میخوام طبیعی دنیا بیای ، امروزهم رفتم کلاس آمادگی شرکت کردم وقرار شد 19 اولین جلسه رو برم ، امیدوارم زایمان راحتی داشته باشم و بسلامتی در آغوشم بگیرمت

می سپارمت به الله

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

پسندها (3)

نظرات (5)

arezoo
8 آذر 93 16:36
خدا رو شکر که خوبید 2.5 ماه دیگه زود تموم میشه
مامان جون
پاسخ
مرسی مامان دلسا جونبه نظر من که روزها خیلی زود میگذرن
مامان کیانا و صدرا
8 آذر 93 17:15
خدا رو شکر که لگد زدنها و قلب دخملی خوب خوبه
مامان کیانا و صدرا
10 آذر 93 8:52
سلام خانم نی نی داربفرمایید بیاین ما آپیم
مامان جون
پاسخ
اومدم
مامان
10 آذر 93 13:16
خداروشکر که همه چیز خوبه عزیزم منم احتمالا با خواست خدا میخوام طبیعی زایمان کنم.تا ببینم خدا چی میخواد دوستتون دارم مادر و دختر نانازی
مامان جون
پاسخ
ان شالله زایمان هردومون راحت باشه
نوشین
11 آذر 93 19:05
مبارک باشه مامان جون انشاا... به سلامتی میاد بغلت .بابت دلگرمیتم ممنونم
مامان جون
پاسخ
قربونت عزیزم ان شالله نازگلهای دوتامون سلامت بیان بغلمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد