آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

ختم قرآن

1393/8/10 11:46
نویسنده : مامان جون
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز و همیشه همراه، عزاداری هاتون مقبول درگاه حق

پارسال روز عاشورا اولین سالی بود که ختم قرآن هر سالمو با دوستای وبلاگیم شریک شدم ،و امسال به لطف و رحمت خدا خیلی هامون حاجت روا شدیم، یه سری مامان شدن و فرزندشون تو بغلشون هست و یه سری تو دلشون، امسال هم میخوام ختم قرآن رو با شما دوستان عزیزم شریک بشم که ان شالله مورد قبول آقا امام حسین قرار بگیره وهمه برای هم دعا کنیم که به حاجتامون برسیم حالا مادر شدن باشه یا هر حاجت دیگه ایی.....

حالا هرکس که میتونه تو این ختم گروهی شریک بشه، موافقتشو اعلام کنه که یک جز بهش بدم

پ ن: البته میتونید از شب قبل عاشورا تا فرداش بخونید

پ ن: دوستانی که امسال مادرن:مامان محیای عزیز،مامان دلسا جون، مامان علیرضای عزیز، مامان محمد متین

دوستانی که نی نی تو دلی دارن: باران عزیز، فریبا جون، زهرا جان، فاطمه جون و خودم

دوستانی که در انتظار نی نی ان و ان شالله تا عاشورای سال آینده مادر شده باشن: سلما، عطی، نیلوفر،فرزند صالح، مامان آینده،راضیه جون، ریحانه،نیلوفر، هستی

امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشم

التماس دعا

پسندها (3)

نظرات (12)

هستی شاد
10 آبان 93 12:06
سلام عزیزم ممنون خبرم کردی من جز14 رو بر می دارم
مامان جون
پاسخ
قبول باشه ان شالله
نازنين
10 آبان 93 16:47
سلام قبول باشه به منم يك جزء بديد ممنون ميشم ؛
التماس دعا
مامان جون
پاسخ
سلام جز 23 سهم شما
arezoo
10 آبان 93 19:13
من دوست دارم ولی میترسم نتونم بخونم.التماس دعا
مامان جون
پاسخ
در حد یه سوره چی؟ سوره فتح رو اگر میتونی بخون
مامان
10 آبان 93 19:43
سلام ریحان جونم.خدا قبول کنه منم با اجازه جزئ 1 رو برمیدارم الهی همه حاجت روا شن.من جمله خودت گلم.از همهگی دوستان که تو کار خیر شریکن التماس دعای ویژه دارم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم اگر امکانش هست جز 21 رو بخون، جز یکو گرفتن
آتنا
11 آبان 93 7:36
منم دوست دارم تو ختم قران شرکت کنم ان شالله به نیت فرزند سالم و صالح
مامان جون
پاسخ
سهم شما جز20 ان شالله حاجت روا بشی
مامان کیانا و صدرا
11 آبان 93 9:06
سلام ریحان جونم و نذرتون قبولیه نیگاه به خصوصیتون داشته باشید
مامان جون
پاسخ
یاشاما چیزی نیومده بود
فرزند صالح
11 آبان 93 12:18
سلام عزیزم قبول باشه بهم خبر بده کدوم جزء رو بخونم ممنون
مامان جون
پاسخ
سلام سهم شما جز 17
فاطمه ع
11 آبان 93 16:54
سلام مامان ریحان منو یادت رفت بگی من ختم قران قبلی شما شرکت کردم و به لطف خدا الان نی نی دارم ومنتظر زمینی شدنشم امسالم اگه میشه یه جزء بهم بده برا رفع حاجات
مامان جون
پاسخ
شرمنده عزیزم خدا رو شکر که امسال نی نی تو دلی داریسهم شما جز18
مامان نازی
11 آبان 93 17:20
سلام عزیزم از اون جایی که شاید وقت نکن دوباره سربزنم تا بدونم چه جزئی رو بهم میدی جزء 25 رو برمیدارم که فک کنم هنوز به کسی ندادیش ممنون
مامان جون
پاسخ
سلام ان شالله حاجت روا بشی عزیزم
♥ مامان مهیــــــــــــــــــــــلا ♥
11 آبان 93 20:13
سلام یه جز هم به منم بدین دخترم شیر نمیخوره به نیت شیر خوردنش
مامان جون
پاسخ
جز 19 سهم شما ان شاله مهیلای ناز شیرشو بخوره
مامان کیانا و صدرا
13 آبان 93 6:16
آخه من تیک نزده بودمخوشحالم که ختم قرآن امسال هم به خوبی انجام شد.امید که همیشه سلامت و پیروز باشید
مامان جون
پاسخ
نمیدونستم خصوصیهخب حذفش کردمممنون عزیزم
عطی
17 آبان 93 17:36
ببخش عزیزم نتونستم بیام اون روزا زیاد حالم خوب نبود ببخشید ممنون که برام دعا کردین خیلی محتاج دعاتونم ایشالله نی نی جونیت به سلامتی دنیا بیاد و مامانای منتظرم زودی از انتظار بیان بیرون
مامان جون
پاسخ
ان شالله خیلی زود قسمت خودت بشه توکلت بخدا باشه عطی جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد