آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

6557

21 هفتگی نفسم

1393/7/16 11:09
نویسنده : مامان جون
144 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی دوست داشتنی مامان چطوره؟ قربونت بشم من، الان اگه بغلم بودی یه بوس گنده ازت می گرفتم، فدای لگدهای نازت بشم عزیزکم،فدای اون پاهای کوشولوت بشه مادر،روز به روز عشقم بهت بیشتر میشه ، مخصوصا وقتی یه نی نی دخملی ببینم دیشبم با بابای مهربونت شام رفتیم بیرون یه نی نی دختری ناز دیدم نمیدونی چقد دلم برات تنگ شد عزیزم دوست داشتم بغلم بودی اما تو هم حسابی اعلام حضور کردی و دلبری کردی گلکم ان شالله همیشه صحیح و سلامت باشی عزیزم و به وقتش دنیا بیای......محبت

امروز 21 هفته جیگلی کامل میشه و از فردا میریم تو 22 هفته ، به امید خدا سه روز دیگه یعنی 21 ه. و 3 روز 5 ماه عزیزکم کامل میشه ، خداروشکر این 5 ماه بخوبی گذشت و 4 ماه میمونه به دیدن روی ماهت اول 6 ماه باید بریم برای چکاپ ماهیانه که ان شالله مشکلی نداشته باشیم ........زیبامحبتزیبا

راستی کوچولوی دوست داشتنی من، چند روز پیش که رفته بودم بیرون برای خودم و باباجونی جوراب بخرم برای شما هم جوراب کوچولوی دخترونه خریدم،بابایی عاشق جورابات شده و هر روز باید جورابای دختری رو ببینه، منم همش پاهای نازتو تو جورابات تصور میکنم وقند تو دلم آب میشه، ان شالله دنیا بیای و اولین عیدت ازشون استفاده کنی......بغلبغلبغلبغل

دوستت دارم فراوان...............بوس

مراقب خودت باش تو دل مامان جونی............بغل

می سپرمت به خدای مهربان................................محبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کیانا و صدرا
16 مهر 93 17:43
سلام.مبارکه نی نی جونی منم جوراب نو میخوامبه سلامتی و خوشی ایشا...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد