آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

تولد...تولد....تولد وبمه

1393/6/10 19:07
نویسنده : مامان جون
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عزیز 16 هفته ایی مامان، خوبی گل من؟ این روزها حست می کنم گلم، مخصوصا شبها، و چه حس قشنگیه حرکات زیبای تو داره باورم میشه یه کسی تو دلمه، یکی که خیلی برام عزیزه، روز بروز عشقم بهت بیشتر میشه و چه زیباست این حس مادری.... هر روز باهات حرف میزنم عزیزکم میدونم که صدای مامانو میشنوی، تو دلی عزیزم از خدا بخواه همه منتظرها این روزهای عزیزو با تموم وجود حس کنن....آرام

امروز تولد یکسالگی وبلاگمون هست سال پیش همین موقع ها بود که یه وب برای عزیز دلی که نیومده بود زدم.... اون روزها نمیدونستم بعد یکسال صاحب وب میاد تو دلم ، گاهی اونقدر نا امید میشدم که فکر میکردم مامان شدن برای بقیه است و من هیچ وقت تجربه اش نمی کنم اما خدایا منو ببخش بخاطر روزهایی که کم میاوردم و خدایا شکر که منو لایق دونستی و یه فرشته ناز تو وجودم قرار دادی، خدایا قسمت همه کن این روزهای زیبا روآرام

تو این یکسال دوستای زیادی پیدا کردم، خبرهای خوش  زیادی ازشون شنیدم، و بعضی از دوستام هم بی خبر رفتن ان شالله که همشون صحیح و سلامت باشن .....دوستای عزیز منتظر هیچ وقت از درگاه خدا نا امید نشید اگر خدا بخواد همه چی حل میشه ان شالله بزودی زود خبر بارداریتون رو تو وبهاتون میخونم......بوسآرام

خدایا دوستان عزیزمو در پناه خودت حفظ کن.....آمینآرام

پسندها (2)

نظرات (14)

مامان سارا
10 شهریور 93 19:29
ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد.
مامان جون
پاسخ
ممنون مامان مهربون
ツ دختربهاری
10 شهریور 93 19:45
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ سلام من اپم حتما به من سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید
niyayesh kocholoo
11 شهریور 93 0:36
________________________________█████_____█████ ______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████با تبادل لینک موافقم.
فرزند ِصالح
11 شهریور 93 11:51
مبارکه عزیزم، خدا رو شکر تو یکسالگی وبت نی نی اومده
مامان جون
پاسخ
ممنون ان شالله نی نی شما هم بزودی بیاد
َشقایق افشار
11 شهریور 93 14:48
سلام ناز خاله چطوره؟لگد میزنه؟میدونی نی نی من تازه یادگرفته منتظرمیشینه که مامانش بخوابه باز بیدارش کنه.فکر کنم خیلی به این کار علاقه پیداکرده و توی دلش به این پیروزی میخنده. اما پاهاش هنوز اونقدر قوی نیستن و خیلی ضعیف ضربه میزنه
مامان جون
پاسخ
سلام یه چیزایی حس میکنم نمیدونم لگد زدنه یا نه، خیلی ضعیفهان شالله دوتاشون سالم باشن
مامان کیانا و صدرا
11 شهریور 93 22:02
سلام عزیزم.شبت خوشتولد وبت مبارک گلم
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
زهرا
12 شهریور 93 10:57
تولد وبلاگی مبارک
زهرا
13 شهریور 93 7:32
سلااااااااااااااااااااااااام من اومدم بدو بیا منتظرتم خیلی خوشحال شدم بارداری گلم........انشاالله بسلامتی دنیا بیاد
مامان جون
پاسخ
سلام کجا بودی زهرا جونی مردم از دلواپسی خدا رو شکر سلامتی ممنون گلم میام پیشت
مامان کیانا و صدرا
13 شهریور 93 9:57
سلام مامان زهرا برگشته
مامان جون
پاسخ
چه قدر خوب
مامان کیانا و صدرا
13 شهریور 93 17:35
سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم والسلام
مامان جون
پاسخ
قربونت عزیزم
خاطره
14 شهریور 93 9:54
سلام گلم.. خدا همونیه که بی حساب به بنده هاش می بخشه و الحمدلله که ما رو لایق مادر شدن قرار داده
مامان جون
پاسخ
سلام آره خدا روشکر
arezoo
16 شهریور 93 0:28
خدا رو شکر بابت حال خوشت
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
♥ مامان مهیلا ♥
16 شهریور 93 12:51
1سالگی وبت مبارکه خدا رو شکر که خوبی؟نی نی ما چطوره؟کی معلوم میشه دخمله یا پسمل؟
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم شاید تا هفته بعد برم ببینم این نی نی جیگلو
مامان کیانا و صدرا
16 شهریور 93 17:48
سلام من الان همش اینجوریمچرا؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام چرا؟من دیروز بودم سرما خورده بودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد