آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

هروقت خدا بخواد

1392/6/21 21:26
نویسنده : مامان جون
149 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم حالت خوبه؟Hello میخوام این ماه رو به بیخیالی سر کنم نمی خوام دیگه تو ذوقم بخوره و تو نیومده باشی ماه پیش خیلی غصه خوردم گریهاولش همش فکر می کردم اومدی تو دلم اما همه فکرام نقش برآب شد...افسوسهر وقت خداجون مهربون بخواد تو میایی و مطمنم که یک روز میایی نفس مامانی فقط بدون که خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی
21 شهریور 92 21:44
سلام ای بابا... اول که خوندم "مامان ریحانه و علی" فک کردن دو تا کوچولو داری.... ریحانه و علی... ایشالا به سلامتی فارغ شی گلم.... منم سال 89 عقد کردم و 90 عروسی... ولی زود بچه دار شدم اسم کوچولوت رو انتخاب نکردی هنوز؟
fariba
22 شهریور 92 0:20
سلام مرسی گلم که اومدی تو وبم.انشالله بسلامتی باردار شی و بپه ناز وسالم بدنیا بیاری.باردار شدی حتما خبر بده واسه منم دعا کن گلم.میبوسمت موفق باشی


مرسی عزیزم ان شاالله شما هم به زودی مامان بشی
مامان نخودی
24 شهریور 92 21:18
اشکال نداره فکنم نی نی هامون باهم ماه دیگه میان تو دلمون ما هزارتا نازشون میکنیم


ان شالله عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد