آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

روز پدر

1393/2/23 22:20
نویسنده : مامان جون
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خودم

خوب و خوش هستی نازگل مامان؟ دلم برات تنگ شده بود عزیزم، امروز روز پدر بود اول از همه به بابای عزیزم تبریک میگم و بوسه میزنم به دستای زحمتکششFlower دوم هم به بابایی خودت تبریک میگم  ان شالله سال دیگه باید دوتایی روز پدرو بهش تبریک بگیم

جونم برات بگه عزیز مامان همه چی داره خوب پیش میره و من میدونم به همین زودی ها میای تو دل مامان نا امیدی رو هم بوسیدم گذاشتم کنار پس نفس من حواست باشه که باید بیای پیشم

خوب گلک من امشب خسته ام و بیشتر نمی تونم برات بنویسم دوستت دارم شبت بخیر عزیزکممحبتبوس

پسندها (3)

نظرات (9)

هستی شاد
24 اردیبهشت 93 7:52
انشاا.. زود می یاد تو بغلت
مامان جون
پاسخ
ان شالله نی نی هردومون
مامان کیانا و صدرا
24 اردیبهشت 93 9:01
سلام خوبی؟لایکت کردم خخخخخخخخخخخخخخخخب یعنی سه قلو
مامان جون
پاسخ
سلام اوه سه قلو اونوقت دیگه وقتم حسابی پر میشه
نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 13:28
ایشا.. تا اخر این ماه یک نی نی بهش کادو بدی
مامان جون
پاسخ
ان شالله
مامان کیانا و صدرا
24 اردیبهشت 93 20:49
دو قلو
مامان جون
پاسخ
مثل اینکه دوتامون در حال وب گردیم
مامانی
25 اردیبهشت 93 9:57
روز پدر رو به پدر و همسرت تبریک میگم ان شاء الله که سال آینده تو این روز عزیز با فسقلی نازت روز پدر رو به همسریت تبریک بگی ان شاء الله
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیز، منم برات همین آرزو رو دارم
س
25 اردیبهشت 93 11:09
به امید خدا سال بعد..خوشجال میشم پیشم بیاین
مامان جون
پاسخ
ان شاللهاومدم
س
25 اردیبهشت 93 11:38
لینک شدی دوستی
مامان جون
پاسخ
شماهم لینک شدی خوش اومدی به جمع دوستام
مامان کیانا و صدرا
25 اردیبهشت 93 17:58
سلام خوبی؟
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون دوست جونی
عطی
25 اردیبهشت 93 22:13
انشالله به زودی میاد نی نی نازت خداروشکر که حالت خوبه
مامان جون
پاسخ
ممنون عطی جون ان شالله نی نی تو هم به همین زودی ها میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد