آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

هدیه خدا

6557

خدایا شکر....

1393/1/20 18:20
نویسنده : مامان جون
189 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربانم بخاطر همه خوبیهایی که درحق من داری  تو را سپاسگذارم...

خدایا تو همیشه با رحمت و مهربانی خودت به من لطف داشتی....

این که زندگی آرومی دارم، همسری مهربون و خانواده خوبی دارم و مهم تر از همه اینکه عزیزانم صحیح و سلامت هستن....

خدایا بخاطر همه داده هایت شکر....شکر....شکر....

خیلی وقتها حضورتو حس کردم وقتهایی که ته خط می رسیدم تو به دادم  رسیدی و کمکم میکردی هر چند من بنده خوبی برات نبودم و نیستم اما همیشه با رحمتت به من نگاه کردی....

خدایا دوستت دارم....بازم هوامونو داشته باش....قلب

این پستو فقط برا این نوشتم که به خودم یاد آوری کنم چه خدای مهربانی همراه همیشه من و خانواده و دوستانم هست، دلیل خاص دیگه ایی ندارهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کیانا و صدرا
20 فروردین 93 18:58
سلام دوباره.قبول دارم خدا همون حس نزدیکیه که وقتی فکر میکنی کاملا تنهایی زمزمه ای تو گوشت میگه من هستم....
مامان جون
پاسخ
آره واقعا
فرزند صالح
20 فروردین 93 19:24
واقعا خدا رو شکر به خاطر این همه نعمت مرسی بهم سر زدی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
20 فروردین 93 20:09
سلام سه باره.فکر نکنی از اون موقع تو وبم ها...باز الان اومدم.ممنونم که اومدی و بهم دلگرمی دادی.قربونت برم.فعلا نظراتو تایید نمیکنم چون شاید پستو پاک کنم.واقعا ازت ممنونم دخترم.
مامان جون
پاسخ
سلام به روی ماهتامیدوارم کمکت کرده باشم
مامان کیانا و صدرا
21 فروردین 93 8:19
خواهر جون برو خصوصیتو چک وکن
مامان جون
پاسخ
چشم رفتم
مامان آینده
21 فروردین 93 10:54
سلام مامان ریحان عزیزم واقعا پستت یادآوری خوبی بود شکر نعمت ، نعمت را افزون می کند و کفر نعمت ، نعمت و برکت رو از زندگی می بره انشاالله خداوند همیشه پشت و پناهت گلم
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزمایشالله شما هم خیلی زودبشید
نیلوفر جون
22 فروردین 93 1:27
مامان کیانا و صدرا
23 فروردین 93 7:23
سلام گلم.خوبی؟من شیفت ظهرم.ولی از کله سحر مجبور به بیداری هستمتا ظهر باید کارهای یک خانم عزیز خانه دار رو انجام بدم.از ظهر هم برم سر کار و کارهای یک خانم شاغلو انجام بدم.اینه زندگی...چیکارش کنیم؟؟؟؟میگذره ولی به قول دوستان د ق ت میده تا بگذره.راستی من طبیعت اونجا رو خیلی دوست دارم.خوشگله.روز خوبی داشته باشی عزیزم.
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم، زندگیه دیگه باید بگذره،خوشبحالت که سرت شلوغه من بیش از اندازه وقت خالی دارمحوصلم همش در حال سر رفتنهآره من عاشق طبیعت چهارفصلمون هستم،بهار اینجا عالیه تابستونش وحشنتاک شرجیه،تونستی یه مسافرت بیا
مامان کیانا و صدرا
24 فروردین 93 8:48
سلام.خدا مرگم من از 7 صبح وب گردی میکنم و نهارم ندارم.فقط اومدم بگم سلام.خوبی؟خوشی؟سال نو مبارک...صد سال به این سالهابای عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام دوست جونی خدا نکنه ،برو خواهرجان برا بچه ها نهار درست کن
مامان کیانا و صدرا
25 فروردین 93 7:39
سلام خواهر.خوب بخوابیولی اون موقع من 100درصد خوابم12 شبو میگم ها...من دیشب 9.5 خوابیدم چون اصلن حوصله نداشتم.خنده داره...نه
مامان جون
پاسخ
سلام من که زودتر از12 خوابم نمیبرهاما خودمم ریتم سحرخیزی رو دوست دارم،مگه همسری بیاد که سحرخیزبشم
مامان کیانا و صدرا
26 فروردین 93 8:48
گل خوشبو
26 فروردین 93 15:53
سلام خداروشکر به خاطر همه داشته هایی که دارید... ایشالا همیشه همشون سالم بمونن وسایشون بالاسرت باشه...آمین... ممنونتم خداجون....
مامان جون
پاسخ
الهی آمین
فریبا
26 فروردین 93 18:58
خداروشکر دوستم ان شاء الله همیشه خدا یار و نگهدار خودتو زندگیت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد