آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

برای همسرم

1393/1/5 0:44
نویسنده : مامان جون
145 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گل یاس

امروز پنجم فروردین تولد بهترین و عزیزترینم هست

همسر عزیزم تو برای من بهترین و مهربان ترین همسر دنیایی و من چه دارم جز یک قلب پر از عشق که در روز تولدت تقدیمت  کنم

از خدای مهربان میخواهم که سالیان سال در کنار هم خوب و خوش باشیم و عشقمان با گذشت زمان بیشتر و پور شورتر شود تولدت مبارک عزیز دل من

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آینده
5 فروردین 93 11:04
مامان ریحان عزیز میلاد همسر گرامیتون مبارک و ان شاالله همیشه خوشبخت و شادکام باشید
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان کیانا و صدرا
5 فروردین 93 18:06
سلام مامان ریحان جونمتولد جناب همسر رو به شما و همسری تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال با خوبی و خوشی کنار همدیگه روزگارو سپری کنید
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست جونی خودم
مامان کیانا و صدرا
5 فروردین 93 18:07
سلام دوبارهخوبی عزیزم؟
مامان جون
پاسخ
سلام گلم ممنون خدارو شکر
مامان کیانا و صدرا
7 فروردین 93 10:14
سلام و صبحت بخیر عزیزمخوبی گلم؟دوست جونی من
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم صبح بهاری شماهم بخیر
فریبا
9 فروردین 93 13:48
ان شاء الله همیشه کنار همیگه خوب و خوش باشین
نیلوفر جون
16 فروردین 93 14:32
مبارک
مامان جون
پاسخ
ممنون
مامان حنانه
23 فروردین 93 13:13
تولد همسر محترمتون مبارک باشهامیدوارم روز به روز به عشقتون افزوده بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد