آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

دلم واست تنگ شده

1392/10/2 22:41
نویسنده : مامان جون
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزک مامان ، خوبی نفسم؟قلب نمیدونم این حس مادرانه چی هست که با این که هنوز ندارمت این قدر عاشقت هستم عاشق نگاهت عاشق اون دستهای کوچولوت.... ماچخیلی دوستت دارم وقتی بهت فکر می کنم یه جور محبت خاصی رو ته دلم حس می کنم که تا بحال نسبت به هیچ کس نداشتم ، عزیزکم اون اولا که تصمیم گرفتم بیایی از خیلی چیزها می ترسیدم از دوران بارداری و سختی های مادر بودن، اما چند وقته که فقط به خودت فکر می کنم و حاضرم تموم سختی ها رو به جون بخرم، فقط تو بیایی... الان مثل قبل نمی ترسم و فکر می کنم سختی های این دوران هم شیرین هست.... گل مامان دوست دارم باشی.... دلم واست تنگ شده، امروز اربعین بود گلم، میشه از امام حسین بخوای که سال بعد اربعین بغل مامان باشی؟ الان اشکام  داره میاد، اگه تو هم مامان رو دوست داری بیشتر از این باهاش بازی نکن و خودتو نشون بدهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیانا و صدرا
3 دی 92 9:32
قربون تو و حس مادرانه ی قشنگت برمعزیزم توکل به خدا ایشا...سال دیگهجونی پیشت باشه و ما هم با شادی تو شاد بشیم
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
راضیه
4 دی 92 17:07
سلام گلم ان شاالله اربعین سال دیگه نی نی به بغل باشی گلم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم وهمچنین شما
fariba
4 دی 92 22:15
انشاالله به حق امام حسین بزودی زود دامنت سبز شه عزیزم.باور این نوشته هارو میخونم کلی دلم میگیرهانشاالله میاد عزیزم انشاالله میاد
مامان جون
پاسخ
مامان فریبا دلت نگیره واسه نی نی خوب نیست
نیلوفر جون
6 دی 92 0:45
ایشا.. عزیزم که زود میاد توی دلت
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد