آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

6557

گل مامان.......

1392/9/5 23:22
نویسنده : مامان جون
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان خوبی؟ لبخندخیلی وقته واست ننوشتم دلم برات تنگ شده بود ماچنمیدونی ندیده چقدر دوستت دارم عزیز دلمبغل...باباجون الان خوابه و منم فرصتو غنیمت شمردم اومدم برات بنویسم این چند روز که باباجونت پیشم هست خیلی خوب هست و همش در حال تفریح و شادی هستیم واسه همین وقت نداشتم برات پست بذارم گلکم امروز با هم رفته بودیم جنگل درختها با برگهای قرمز و نارنجی و زرد خیلی قشنگ بودن واقعا تو پاییز درختها قشنگ میشن ان شالله خودت بیای و باهم بریم تفریح این سری به اومدنت خیلی فکر نمیکنم و آرامش بهتری دارم گفتم هر وقت صلاح خدا باشه میای نفس من....ماچماچ

فقط بدون خیلی دوستت داریم...................................................قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سلما
5 آذر 92 23:13
سلام گلم چیزی نبود بخونم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم الان هست
fariba
6 آذر 92 0:15
انشاالله همیشه شاد باشید
مامان
6 آذر 92 8:14
سلام من پاییز جنگل یا جنگل پاییزیو خیلی دوست دارم.منم شمال میخوامخوووووووش بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــذرهشاد و پرتوان و امیدوار باشید
مامان جون
پاسخ
سلام بیاین شمال عزیزم، شمالیا مهمون نوازن
مامان آینده
6 آذر 92 9:10
سلام مهربون ان شاالله همیشه خوشی در دلت موج بزنه و لبخند موج بزنه روی لبانت خوبه که شما فرصت ها رو غنیمت می شمرین و تفریح می کنین یه روز هم نی نی میاد و لحظه های جدیدی رو تجربه خواهی کرد ولی حالا دو نفری حال کنین خوشبخت باشی عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
آرزو
6 آذر 92 19:02
به به خوش به حالتون انشااله که زود باردار بشی و نتونی بری این جاها تا من حسودیم نشه آخه شوهرم من هی میگه بیا بریم بیرون متوجه نیس من حسشو ندارم مثل قبل راستی دوستم من میام همیشه سر میزنم ولی تنبل میشم وکامنت نمیذارم شرمنده
مامان جون
پاسخ
ایشالله دعات براورده بشهایشالله نی نی جونت بسلامتی دنیا بیاد و سه نفری برید تفریح
ســــــــــماء
6 آذر 92 20:04
سلام دوست عزیز وب قشنگ و جالبی داری بیا به منم سر بزن اومدی نظر یادت نره چون دلخور میشم راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی بیا وبم بهم خبر بده
مامان جون
پاسخ
سلام اومدم
نیلوفر جون
7 آذر 92 13:19
عزیزم کار خوبی میکن هر چی بیخیال تر بهتر بوس
مامان جون
پاسخ
اره واقعا خیلی بهتره
باران
9 آذر 92 13:20
روزهات الهی همیشه شادتر از قبل بشه الهی آمین
راضیه
10 آذر 92 21:15
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
12 آذر 92 13:31
ای جاااااااااااااان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد