آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

سلام گل مامان....

1392/8/4 13:17
نویسنده : مامان جون
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان، خوبی جیگلی؟قلب خیلی وقته باهات حرف نزدم دلم واست تنگ شده بود نفسی مامان،ماچ ببینم تو هم دلت واسه مامانی تنگ شده بود؟سوال الهی مامان به قربونت امروز با عزیز جون رفته بودم بازار همش میرفتم مغازه های مخصوص شما کلی لباس خوشکل واست انتخاب کردم عزیزجونی هم همش میگفت چی برا سیسمونیت بخره...برات کلی وسیله انتخاب کردیم وقتی تصورت میکردم تو لباسا یا تو کالسکه و روروک دلم برا داشتنت ضعف میرفت بغلببین همه منتطرتن که بیایی بابا جونی........ عزیز جون.......... مامانت............گل من به خدا میگی میخوای بیای پیشمون؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان
4 آبان 92 18:41
سلام.خوبین؟منم از خدا جون می خوام نی نی جون زودتر بیاد پیش این مامان مهربون.خوش به حالش با این مامانشبه امید خبرهای خوش نی نی دار شدن شما دوست خوب و مهربونم.


سلام عزیزم قربونت گلم...مرسی که همیشه بهم سر میزنی
فندوق مامان
4 آبان 92 19:23
سلام عزیزم فرشته ای اسمونیت داره میاد ولی چون راه دور اونم پاهاش هنوز خیلی کوچولو طول کشیده ولی قول میده زود بیاد


سلام عزیزم فرشته دوتامون یه روز میان ...روزی که دور نیست.....
fariba
6 آبان 92 21:46
وای چه عالی.منم رفتم یه سری لباس و وسایل سیسمونی واسه نی نی مون گرفتم.یه قانون روانشناسی میگه:واسه آنچه که منتظرشی مقدماتشو فراهم کن.ما هم منتظریم دیگهایشاالله زودی نی نی بلات بیاد پیشت

ان شالله نی نی شما هم بیاد به زودی....

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
12 آذر 92 13:32
لینک شدی اجی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد