آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

هدیه خدا

6557

دلم شکسته.................

1392/7/22 12:03
نویسنده : مامان جون
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان خوبی نفسی؟ قلبچرا نمیایی پیشمون؟ دل مامان شکستهدل شکسته از حرفای اطرافیان از آدمایی که خیلی راحت به خودشون اجازه میدن که دخالت کنن که خیلی راحت با زبونشون دل آدمو بشکنن دل شکستهناز گل من میدونی چرا بعضی آدم ها خیلی بد میشن معصومیت کودکیشون رو از دست میدن فقط آزار و اذیتو دوست دارن؟؟؟؟؟؟فردا روز عرفه هست ومن خیلی این روز رو دوست دارم ان شالله قسمتم وقسمت همه بشه دعای عرفه رو بخونیم وحاجتمون رو از امام حسین بگیریم ..........دلم هوای محرمو کرده هوای مراسم حضرت علی اصغر.......پارسال دست خالی رفتم به امید اینکه امسال با تو برم عزیزکم ........اما امسال هم دست خالی میرم.........پارسال انقد شلوغ شده بود که گفتن اونایی که بچه ندارن پاشن تا مادرانی که بچه دارن بیان ...........از اینکه نداشتمت خیلی دلم شکست الانم که یاد اون روز میوفتم دلم درد میاد،اشکم سرازیر میشهگریه اون روز با دلی شکسته رفتم و از علی اصغر 6ماهه خواستم که امسال دلم نشکنه وتو بیایی اما نیومدی.........ناراحت

اما من نا امید نمیشم حتما حکمتی داشته....... از خدا میخوام دوباره قسمتم کنه اون مراسمو تا دوباره تو رو از حضرت علی اصغر بخوام..........................

این حرفا رو گذاشته بودم که تو محرم واست بگم اما دل شکستمو دعای عرفه امام حسین منو یاد اون روز انداخت................................

به امید روزی که همه مادران چشم به راه به آرزوشون برسن.....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساینا
22 مهر 92 12:45
مامان ریحان نگرن نباش توکلت برخدا باشه.. به دلت بد راه نده عزیزم.حرف این ادما رو جدی نگیر و اهمیت نده..
کلا همه ادما سعی دارن با کم آوردن بقیه خودشونو بالا ببرن از کوچیکترین چیز استفاده میکنن برا ازا دادن.
توکلت بر خدا عجله نکن... همیشه به هر چی فکر کنی همون میشه


مرسی گلم توکل برخدا
آرزو
22 مهر 92 23:28
سلام عزیزم مرسی سرزدی انگاری من فقط تورو دارم
چرا ناامیدی انشااله تا اون موقع که بخوای بری مراسم عزاداری نی نی ت اومده باشه تو شیکمت.خیلی برات دعا میکنم. ولی خیلی هم دوس دارم بدونم چرا بچه دار نشدی یعنی مشکلت چیه که نمیشی؟ اگه دوسداشتی بگو. برایت هر انچه که خوب ست از خدا میخواهم.


سلام عزیزم برات خصوصی میذارم
مامان فندوق
23 مهر 92 0:50
انشا.. عزیزم دلم گرفت با حرفات ایشا.. زود میاد غصه نخوری غمم میگیره


خدا نکنه دلت بگیره ان شالله نی نی هر دومون زود زود میان
مامان
24 مهر 92 7:24
سلام ریحان جونی.عزیزم ناراحت نباش.سعی کن یه گوشت در باشه یکیش دروازه.اگه دوست داشتی و صلاح دونستی در مورد مشکلت باهامون صحبت کن.شاید تجربه ای داشته باشیم که به دردت بخوره.راستی عیدت مبارک.ایشالا عیدیتو از خدای مهربون بگیری.یه هدیه ناز و کوچولو.
باران
30 مهر 92 10:09
وقتی کسی پشت شما حرف میزند اعتنایی نکنید چون آنها به همان جا تعلق دارن یعنی پشت سرشما


واقعا درسته حق با شماست باران جون
fariba
30 مهر 92 10:58
سلام عزیزم.با خوندن متنت اشک از چشام سرازیر شد.غصه نخور گلم انشاالله با خواست خدا به زودی زود نی نی دار میشین.امیدوارم از تصدق سر حضرت علی اصغر هم دامن شما و همه مادرای چشم انتظار سبز شهمیبوسمت گلم واسه منم دعا کن


قربون دل مهربونت..ان شالله عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد