آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه خدا

6557

اولین پست سال 1393 برای نازگلم

1393/1/7 14:58
نویسنده : مامان جون
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان، حال و احوالت چطوره؟قلبعیدت مبارک گل مامانماچ  امسال هم نیومدی بهت عیدی بدم، سال 92 با همه چشم به راهیم تموم شد والان هفت روز از سال 93 هم گذشت نمیدونم امسال قصد اومدن داری یا نه ....نمیدونم چی می شه امسال.....نمیدونم ........فقط اینو میدونم که وقتی میرم بیرون و نی نی های کوچولو رو می بینم دلم خیلی واست تنگ می شه خیلی دلم هواتو می کنه ، گلکم بیا پیش مامان ، از خدا بخواه که بیایی ، این روزها مامان خیلی دلتنگته،چقدر دلم میخواد باشی، چقدر دلم میخواد طعم مادر شدنو بچشم، خدا جونم من به دستان تو خیره شدم و منتطر معجزه ات هستم،خدایا.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان کیانا و صدرا
7 فروردین 93 20:07
عزیزم سلام.قربون دل مهربونت.ایشا....امسال نی نی، مامان خوب و عزیزشو بیشتر از این منتظر نمیذاره و با اجازه خدای مهربون میاد پیش مامانیش
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ایشالله به دعای شما دوستان عزیزجونم بیاد
مامان کیانا و صدرا
9 فروردین 93 9:07
سلام.چطوری؟عیدم تموم شد.واقعا که چقدر زود دیر میشود.....
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون آره واقعا چقدر زودتموم شد
عطی
9 فروردین 93 11:39
انشالله میاد نی نی نازت به زودی خدا معجزه میکنه عیدتم مبارک عزیزم
فریبا
9 فروردین 93 13:51
عزیم از خدای مهربون آرزوی چندتا وروجک ناز رو خواستارم ان شاء الله بزودی دامنت سبز شه امیدت بخدا
مامان جون
پاسخ
ممنون فریبای مهربون همچنین برای شما عزیزم
مامان کیانا و صدرا
10 فروردین 93 8:51
ریحانی!کم پیدا شدی؟؟؟؟عزیزم روحیه داشته باش و نذار گل لبخند از روی لبات بره
مامان جون
پاسخ
هستم گلم فقط این چند روز اندکی سرم شلوغه ممنون عزیزم
مامان کیانا و صدرا
11 فروردین 93 8:14
سلام دوباره.اینجا هوا ابریه و دلش گرفته.ولی امیدوارم دل تو دوست جونیم هیچ وقت نگیره
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم اینجام هوا ابری و بارونیه، اولین بارون بهاره اما نمیدونم چرا دلم گرفتهدوست جونی از کجا فهمیدی شاید دلم گرفته باشه
مامان کیانا و صدرا
12 فروردین 93 8:40
سلام عزیزم.به به مبارکه....شمام که بلهوبلاگ تکونی کردین بد جورخوشگله مبارک باشه اون ساعته رو هم دوست دارم بخورمشدل گرفتنامون طبیعیه ی عزیزم.فقط شاد باش.شاد شاد شاد...
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم من بعد عید وبلاگ تکونی داشتمممنون عزیزم دیروز هوای دلگیری داشت خو...اما امروز شاد شادم
مامان کیانا و صدرا
12 فروردین 93 12:10
ریحان جونی چرا وبت خارجی و به هم ریخته شده؟؟؟؟؟؟من با هردو مرورگرم رفتم همین طوریه.قسمت تاریخ و موضوع و نظر
مامان جون
پاسخ
آره فکر کنم باید قالبمو عوض کنم
مامان کیانا و صدرا
15 فروردین 93 10:20
سلام سلام سلام
مامان جون
پاسخ
سلامممممممم
نیلوفر جون
16 فروردین 93 14:31
ایشا.. امسال همش خبرای خوش
مامان جون
پاسخ
ایشالله
مامان کیانا و صدرا
16 فروردین 93 17:54
سلام.چطورین؟مدل دار شد
مامان جون
پاسخ
سلامممممممم ممنون شکر خدا
آرزو
17 فروردین 93 13:32
سال نو رو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم تو سال جدید خبرهای خوب و اتفاقات خوب برات رقم بخوره و سال دیگه تو هم یا کنار نی نیت باشی یا نینیت تو دلت باشه. انشاله.
مامان جون
پاسخ
سال نو شماهم مبارک ممنون بخاطر دعای قشنگت
گل خوشبو
26 فروردین 93 15:52
من دلم روشنه بزودی مامان میشی ریحان جونم... امیدوارم....
مامان جون
پاسخ
ان شالله با هم مامان بشیم
خانوم گل
18 اردیبهشت 93 1:19
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری امیدوارم زود زود دامنت سبز شه و انتظارت به پایان برسه واست ارزوی بهتزین ها رو دارم خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی و لینکم کنی با اجازه ت منم لینکت میکنم
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون خوش اومدی به جمع دوستام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد