آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه خدا

6557

سفر مشهد

1392/11/24 17:34
نویسنده : مامان جون
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیاقلب

حالتون خوبه؟ مرسی که هیچ وقت تنهام نمیذارید، دوستان عزیزم من و همسری عازم مشهد مقدس هستیم خیلی خیلی ذوق زده هستم، نزدیک 2 سال هست مشهد نرفتم و دلم حسابی برای امام رضا تنگ شده و امروز همسری پیشنهاد داد بریم مشهد، امیدوارم بتونم نایب الزیاره همتون باشم خوب برم که کلی کار دارم و باید وسایل سفر رو مهیا کنم

دوستتون دارم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

راضیه
24 بهمن 92 20:38
سلام گلمایشالا با دست پر برگردینالتماس دعا
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ایشالله به حق آقا امام رضا همه به حاجتامون برسیم، لایق باشم دعات می کنم
مامان کیانا و صدرا
25 بهمن 92 10:53
سلام و سفر خوب و خوشی داشته باشین.امید که به خواسته قلبیتم برسی
مامان جون
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
سلما
25 بهمن 92 21:56
سلام گلم ان شاالله بری وبه سلامتی برگردی.
مامان جون
پاسخ
مرسی دوست خوبم
نیلوفر
25 بهمن 92 22:21
تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتورو خدا برام دعا کن التماس دعا انشاالله خودتم حاجت روا شی آمین
مامان جون
پاسخ
دعات کردم عزیزم توکل بر خدا
زهرا
25 بهمن 92 22:26
سلام عزیزم بسلامت برید و بیایین انشاالله نایب الزیاره باشید حاجتت روا انشاالله
مامان جون
پاسخ
ممنون زهرا جون
دونفره های زندگی
26 بهمن 92 9:15
سلام خوش به سعادتتون خوش بگذره التماس دعا
آرزو
26 بهمن 92 11:18
وای دارین میان شهرما.امیدوارم بهتون خوش بگذره.لباس گرمم بیار سرما نخوری هوا سرده اینجا.در خدمت باشیم عزیزم؟
مامان جون
پاسخ
قربونت آرزو جان خوش به سعادتت مشهدی هستی
پرتو
27 بهمن 92 13:15
انشاالله به سلامت برین و دست پر برگردین عزیزم
مامان جون
پاسخ
مرسی پرتو جان
مامی رها
27 بهمن 92 17:51
بسلامتی عزیزم...........انشاالله آخرین سفر دونفرتون باشه و دفعه بعد برید سفر اونم 9ماه دیگه!!التماس دعا.......من و دخملی رو یادت نره
مامان جون
پاسخ
یعنی میشه زهراجون دعاتون کردم عزیزم
مامان کیانا و صدرا
28 بهمن 92 7:45
خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان جون
پاسخ
بله حسابی خوش گذشت
مامان یاسمین
12 اسفند 92 17:40
زیارت قبول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد