آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه خدا

6557

بالاخره برف اومد......

1392/11/11 13:17
نویسنده : مامان جون
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نانازم خوبی نفس مامان؟ مامان جون بالاخره شهرمون برف اومد صبح که از خواب بیدار شدم از پنچره دیدم که دونه های ریز برف داره میاد کلی ذوق کردم الانم برف شدیدتر شده و یه خورده رو زمین نشسته، از اول زمستون نه برف میومد نه بارون هوا حسابی بهاری شده بود اما من دلم حسابی واسه برف تنگ شده بود که بالاخره اومد

 اما عزیزکم باباجون که ماموریته تو هم تو آسمونناراحت دوست داشتم دوتاتون بودید و میرفتیم برف بازی ، بهم قول بده سال بعد باشی و منم شال و کلاه سرت کنم دستکش کوچولو به دستای نازت کنم که سردت نشه بعدش سه نفری بریم برف بازی...خیال باطل

دوستت دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آرزو
11 بهمن 92 15:20
انشااله حتما به امید خدا سال دیگه هست ولی خیلی کوچیکه تو برفها نبرش گناه داره
مامان جون
پاسخ
آخی قربونش
عذابم میده این جای خالیت
11 بهمن 92 20:34
وااااای چه خوب حسابی حال میده.ما هم امروز اولین برف زمستونیمون اومد. انشالله نی نی میاد و با هم میرین برف بازی
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان کیانا و صدرا
12 بهمن 92 8:36
سلام مثل اینکه آسمون همه جا برفیهخدا رو شکر.اینجام داره برف میادنبری بچه رو تو برفا بیرون....وای از دست شما مامانای کوچولووای راستی باران خانم دوروبرا نیست...ناراحت نشه یه وقتی
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم نمیبرمش کوچولومو سالهای بعد که بزرگترشه میبرمشفکر نکنم ناراحت شده باشه
نیلوفر جون
13 بهمن 92 0:28
مامی رها
13 بهمن 92 11:19
انشاالله عزیزم............پس شهر شمام برف اومده!!! منم عاشق برفم ولی مثل اینکه فقط سرماش به ما رسیده.......منم برف میخوام
مامان جون
پاسخ
ایشالله اونجا هم برف میاد
fariba
13 بهمن 92 12:46
سلام عزیزم.خداروشکر انشاالله که همینطور باشه و خدا بزودی نی نی نازتو بفرسته پیشت انشاالله
مامان جون
پاسخ
سلام ان شالله نی نی دوتامون تا سال بعد پیشمون باشن
زهرا
13 بهمن 92 23:33
سلام گلم شرمنده که کم میام انشاالله به زودی سه نفره میشید
مامان جون
پاسخ
سلام زهرا جون ایشالله شما هم گلم
مامان کیانا و صدرا
15 بهمن 92 17:30
ممنونم عزیزم.کمی بهترم.خدا رو شکر
مامان جون
پاسخ
خداروشکرکه بهتری
عذابم میده این جای خالیت
15 بهمن 92 18:34
لبخندت زیباست!بخند،"خنده" نفس کشیدن را برای غصه سخت می کند ! می خواهم بخندی تا نفس غصه هایت بند بيايد...!
باران
16 بهمن 92 14:17
سلا م مامان کیانا وصدرا نه خانم گل نالاحت نشدم عزیزم
مامان جون
پاسخ
منم گفتم باران جونم ناراحت نشده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد